Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2004 - 12:29 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Gratis lager på nettet

Er der noget sted på nettet, hvor man kan placere en fil på godt 10mb for derefter at hente den fra en anden PC?????

Jeg sidder med et word dokument på godt 10mb, som jeg gerne vil have fat i fra min hjemme-PC uden at skulle pakke den ned på disketter.
Avatar billede snaptil Nybegynder
17. juni 2004 - 12:36 #1
kan man ikke sende 10 mb med mail.. jeg tror lige præcis det er grænsen
Avatar billede roenving Novice
17. juni 2004 - 12:36 #2
Pak den sammen med winzip eller winrar, et Word-dokument kan komprimeres ret voldsomt !-)
Avatar billede snowball Novice
17. juni 2004 - 12:38 #3
Prøv med http://dropload.com/ eller http://upit.dk/www.upit.dk/index.html

Det første link er nok det bedste.
Avatar billede mickey777 Nybegynder
17. juni 2004 - 14:38 #4
På yahoo kan du nu oprette en mail konto på 100 MB, og der kan du sende mails på op til 10 MB, er det en løsning?

http://us.info.mail.yahoo.com/
Avatar billede exp Juniormester
17. juni 2004 - 14:39 #5
snaptil >>
Det kommer vel an på hvordan serveren er sat op...?!?

Fx kan jeg sende både 25 og 50 mb via min arbejdsmail...
Avatar billede hensker Nybegynder
17. juni 2004 - 20:25 #6
Man kunne jo også bruge et memory stick hvis man altså har sådan et eller evt. en mp3 afspiller der virker også virker som en HDD.

Jeg ved godt at det ikke er det falconi spørger om, men jeg glemmer selv nogen gange (når jeg skal flytte noget) at jeg har en MP3 afspiller og det kunne jo være at der er flere der er lidt glemsomme som mig.
Avatar billede arbogast Nybegynder
17. juni 2004 - 21:49 #7
brug (og accepter) snowballs svar - - på dropload.com kan du, gratis, ha 50mb liggende i 48 timer. Endvidere er det nemt og ikke mindst 'ikke-installationskrævende' at bruge det. Anbefaler det VARMT!

arbo
Avatar billede jesperskov Nybegynder
19. juni 2004 - 09:41 #8
www.frac.dk (25 mb gratis)
www.frip.dk (10 mb ratis)
^^nogle meget gode steder