Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:15 Der er 81 kommentarer og
2 løsninger

Logo til hjemmeside

Hejsa.. Jeg søger en som der vil lave et logo til mig. Der skal stå \"WebStuff\" og det skal være ligeså stort som dette her : http://www.friserverplads.dk/test/logo3.gif .
Og det skal være sammen baggrunds farve !
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 17:17 #1
hmm *GG* det vil jeg da gerne hvornår skal du bruge det ( se min side http://HouZe.dk )
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:17 #2
Jeg skulle gerne bruge det nu !
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:18 #3
+ det skal være samme baggrund.. som det som jeg linkede til !
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 17:19 #4
ok... 100% samme ?!
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:20 #5
ok?
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:20 #6
næsten.... Der skal bare stå \"WebStuff\" og det skal være den samme baggrund.. Textfarven bestemmer du selv... !
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 17:21 #7
ok den er klar om 2 min
Avatar billede dudesicko Novice
19. februar 2001 - 17:21 #8
Kan vi se din side hvor den skal laves til ?
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:22 #9
dudesicko -> 2sek !!
Avatar billede keysersoze Guru
19. februar 2001 - 17:23 #10
partyboy >>

hvornår laver det dette:

http://www.eksperten.dk/spm/50560

????

der er 1000 point på højkant!
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 17:24 #11
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:25 #12
dudesicko -> Den er bare ikke færdig endnu.. Har kun lavet forsiden...
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 17:26 #13
hvad synts du ?!
Avatar billede dudesicko Novice
19. februar 2001 - 17:27 #14
Men du har da en anden side ikke ?
www.chartsinc.net  ???
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:28 #15
delphimann -> Logoet er fint nok.. Men baggrunden skal være ligesom det her :
http://www.friserverplads.dk/test/logobg.gif
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 17:28 #16
*GGG* ok laver det lig om !
Avatar billede keysersoze Guru
19. februar 2001 - 17:29 #17
partyboy >> haallooo? jeg spurgte om noget...
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:29 #18
dudedicko -> Det er webmasteren som der har lavet den der test side til mig.. Så kunne jeg selv lave det om.. Jeg skal bare have et andet logo.. osv
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:30 #19
keysersoze -> Ikke nu !
Avatar billede keysersoze Guru
19. februar 2001 - 17:31 #20
kan du ikke lave det nu? eller gider du ikke kommentere det?

vi er flere interessede, og der ligger flere og flere point og venter!
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:32 #21
keyserzone -> Hvad skal jeg kommentere?
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 17:32 #22
Avatar billede dudesicko Novice
19. februar 2001 - 17:32 #23
W8 med at aceptere før du har set mit ok ?
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:32 #24
keyserzone -> Jeg kan ikke lave det nu.. Da jeg sidder nede på et biblotek osv
Avatar billede keysersoze Guru
19. februar 2001 - 17:33 #25
du sagde at du kunne lave det dersens script på http://www.eksperten.dk/spm/50560 - og du kunne lave det fra dag til dag... kan du have lavet det til mig og de andre til i morgen?
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 17:33 #26
ok nu ?
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:34 #27
dudesicko -> Oki..Så skynd dig !
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:34 #28
keyerzone -> Det ved jeg ikke.. Da jeg nemlig er på ferie .. Og der har de kun et biblotek som man kan sidde på. Og der er ikke de der programmer som jeg plejer at bruge..Det er ligemeget.. Bare lad den person acceptere sit svar !
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 17:35 #29
Party boy---> hvad siger du så til mit kunst værk
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:37 #30
delphi -> Det er fedt nok.. Men jeg skal bare lige se dudesicko \'s logo først.. !
Avatar billede keysersoze Guru
19. februar 2001 - 17:37 #31
partyboy >> det har ikke noget med hans spørgsmål at gøre - vi vil gerne give dig masser af point (over 1000) for det...

jeg tvivler meget på at du kan lave det, og det du siger ligner meget dumme undskylder - og når du samtidig kan acceptere så ********** forslag som der kommer frem her - ser tvivler jeg ENDNU mere...

kan du bevise at du kan lave det? og hvornår har vi evt en forhåbning om at du kan få det lavet til?
Avatar billede dudesicko Novice
19. februar 2001 - 17:40 #32
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:42 #33
Hmm....De er begge to rigtige seje.... Men jeg kan jo ikke have 2 logoer på min side vel *GG*
Avatar billede dudesicko Novice
19. februar 2001 - 17:44 #34
Ok, så tag mit :)

Jeg kan hurtig lave det om, hvis du vil have noget andet.
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:44 #35
Hmm..Ja... Jeg tror bare at jeg giver jer 50points hver!?!?
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 17:45 #36
ok 50... er fino nok
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:45 #37
dudesicko -> Det er jo bare det at delphimann også har lavet et sejt et..
Avatar billede dudesicko Novice
19. februar 2001 - 17:45 #38
Men hvis du ikke bruger mit logo skal jeg ikke have point, om omvendt :)
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:46 #39
dudesicko -> Har du ikke iCQ ? Så kan vi snakke der. Men bare ikke lige idag. Da jeg sidder på et biblotek.. har du ikke en email adresse? Så kan vi snakke der.. Eller?
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 17:47 #40
*LOL* dudesicko..... *G*
Kan du ikke bare sige ja til 50 og være sikker...
hvis han nu ikke vil ha\' dit efter 1 månede eller omvendt...
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 17:48 #41
jeg er ligglad... du må godt bruge mine gratis
( ville bare følge mig snydt) men sådan er verden nu til dages...
du skal ikke ta dig jeg jeg græder *GGGG*
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:50 #42
Ved i hvad? Jeg tror sagtens at jeg kan bruge jeres begge to\'s... Hvis nu delphimann laver et andet et til mig hvor der står : \"Email me\" .. og så beholder jeg dudesicko \'s ..
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. februar 2001 - 17:51 #43
JEG VIL OGSÅ PRØVE... 2MIN
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:51 #44
baggrunden\'s farve skal være #759FD9
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:53 #45
tommyf -> ok
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 17:53 #46
ej pjat... jeg gider ikke mere idag... hvis du kan php så se mine nye spm... og hjælp
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 17:54 #47
dudesicko -> Gider du så lave et logo til mig hvor der står \"Email me\" baggrundsfarve : #759FD9
Så får du de 100points.. !
Avatar billede dudesicko Novice
19. februar 2001 - 17:58 #48
Jo jeg har da ICQ, og jeg har en e-mail, men hvorfor vil du have dem ?

Det er ok hvis du giver ham 50 hvis du bruger mit logo, så har han også fået lidt for sit arbejde, han kom jo trods alt først, men hvis du ikke vil bruge mit logo så giver du ham alle 100 :)

Håber ikke at jeg lyder dum, (gør jeg sikkert) men jeg vil bare ikke have point for noget, som ikke bliver brugt.

</martin>
Avatar billede dudesicko Novice
19. februar 2001 - 17:58 #49
Hvor stort skal det være ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. februar 2001 - 18:00 #50
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 18:00 #51
dudesicko -> Ikke særlig stort... Vil det sige. Så hvis du laver det her logo.. Så skal du aligevel 50.. Og delphimann for 50points!?!?!?
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 18:01 #52
I SKAL IKKE GRINE

Tak martin du røre mig et særligt sted i hjertet når du skriver sådan noget....

*GGG*
Ej helt ærligt jeg synts det var sødt...

tak
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 18:01 #53
tommyf -> Desværre... Jeg har fundet det logo som jeg godt kunne bruge :o(
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. februar 2001 - 18:02 #54
Okay, bare for sjovt :o)
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 18:03 #55
hvad vil du så bruge !?*GGGGG*
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 18:03 #56
tommyf-> Oki ! :o)
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 18:04 #57
delphimann -> Det som dudesicko lavede.. Jeg synes dit er for lyst osv...
Avatar billede dudesicko Novice
19. februar 2001 - 18:05 #58
http://hjem.get2net.dk/mnms/experten/emailme.gif
http://hjem.get2net.dk/mnms/experten/emailme2.gif
http://hjem.get2net.dk/mnms/experten/emailme3.gif

giver ham de 50. Jeg stræber ikke efter nogen top score, jeg skal bare have nok point, så jeg kan få besvaret alle mine dumme spørgsmål jeg har angående .asp.
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 18:05 #59
ja det gør måske lidt ondt at få af vide man er dårlig til at lave grafik... men sådan er det... dudesucko.... tillykke ... det er også et flot logo.....
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 18:07 #60
*GGG* dude... også mig men jeg er lidt dummer end dig så jeg skal bruge flere point *GGGG* jeg er ny i php og delphi....det koster i længden...
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 18:08 #61
Så er det jo afsluttet det her spm :o)
Avatar billede dudesicko Novice
19. februar 2001 - 18:08 #62
Det er ikke fordi du er dårlig til at lave grafik, det skyldes sikkert at jeg kender programmet bedre end du gør, og derfor kan jeg hurtig lave noget der ser ok ud, men tager NO time at lave, hvilket program bruger du til grafik ? Delphimann
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 18:08 #63
delphimann -> Din hjemmeside er da meget flot.. Samt chat.. =)
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 18:09 #64
Photoshop 5.5

FEJL hvorfor får jeg 60 ?? det vil jeg ikke jeg vil heller ha\' 30... dude skal ha\' flest
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 18:10 #65
Party 1000 tak den bliver snart lavet om...
jeg skal slå den sammen med de her sider
Disco-JaY.dk
Mobil-shop.dk
Power-Zone.dk kan ses på http://HouZe.dk/nychat/
Avatar billede partyboy Nybegynder
19. februar 2001 - 18:11 #66
delphimann -> For sent.. Du for da heller ikke 60.. Men 50!?
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 18:12 #67
hvis du / i vil er i velkommen den 15 marts til åbning hvoe jeg vil se om jeg kan fremskaffe gaver til brugerne
Avatar billede delphimann Nybegynder
19. februar 2001 - 18:13 #68
*LOL* party min fejl....*GGGG* der ståd 60 inlæg...
Avatar billede dudesicko Novice
19. februar 2001 - 18:18 #69
Ok, jeg bruger PS6, så jeg kan desværre ikke lige sende dig min photoshop fil, så du kunne se hvor nemt det var at lave det.

Men jeg kan anbefale dig at kigge på nogle af de her sider.
http://www.deviantart.com/
http://www.rainworld.com/oe_99/forge/ps_tut/
http://user.fundy.net/morris/
http://www.prodic.dk/
http://www.wastedyouth.org/
http://www.actionxchange.com/index.cfm  (denne kan du finde MANGE fede actions til PS 5.5)
http://www.designsbymark.com/  (kan ikke anbefale at købe CD af ham, alt der ligger på den fylder tilsammen ikke mere end 3 MB, og du kan finde de samme Tutorials på de forrige links)

Og det var da et par stykker, de burde udfylde de flestes behov.

Og så lige lidt at grine af.

http://www.tdaugaard.dk/fotx/showuser.asp?user=dudesicko
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. februar 2001 - 18:21 #70
dudesicko<--> Er der ÆØÅ i den font du bruger? Hvis ja gider du så ikke sende en kopi til mig?
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. februar 2001 - 18:24 #71
fgdsff dsdffsadf f sf d
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. februar 2001 - 18:24 #72
ok
Avatar billede dudesicko Novice
19. februar 2001 - 18:27 #73
Det er med ÆØÅ. men det er Postscript font, kan du bruge sådanne ?

Den kan ikke installeres som normale fonts.
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. februar 2001 - 18:27 #74
Hvad betyder det???
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. februar 2001 - 18:28 #75
Hvordan benytter man den så?
Avatar billede dudesicko Novice
19. februar 2001 - 19:12 #76
Jeg sender info over ICQ.
Avatar billede keysersoze Guru
20. februar 2001 - 08:51 #77
partyboy >> hvornår tror du så du kan lave det script til?
Avatar billede partyboy Nybegynder
20. februar 2001 - 13:41 #78
keyserzoze -> Det ved jeg ikke.. Jeg gider slet ikke at lave det ! !!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. februar 2001 - 13:42 #79
Det ved jeg ikke.. Jeg gider slet ikke at lave det ! !!!!
=========================================================
Jeg kan ikke finde ud af at lave det, fordi man ikke kan! !!!!

Eller hvad?
Avatar billede coldassworld Nybegynder
20. februar 2001 - 15:13 #80
(Hejsa.. Jeg søger en som der vil lave et logo til mig. Der skal stå \"WebStuff\" og det skal være ligeså stort som dette her : http://www.friserverplads.dk/test/logo3.gif .
Og det skal være sammen baggrunds farve ! )

--> partyboy

du skulle vel ikke have lånt baggrunden fra min side ?

synes det ligner mit logo rimeligt meget..
www.chartsinc.net
Avatar billede keysersoze Guru
20. februar 2001 - 15:21 #81
partyboy >> i stedet for at sige du ikke gider så sig dog hvis ikke du kan! så slipper vi desillusionerede mennesker herinde for at rende fortvivlede rundt uden at vide hvad vi skal gøre!

jeg har ikke noget imod dig, men hvis du virkelig kan lave det, så er det virkelig mange point/penge i det - og netop derfor vil jeg gerne vide om du kan...
Avatar billede dudesicko Novice
20. februar 2001 - 16:46 #82
Det er ikke fordi jeg er senil at der er 2 af de samme post, læs mer her.

http://www.eksperten.dk/spm/51296
Avatar billede keysersoze Guru
23. februar 2001 - 21:42 #83
partyboy >> hvordan går det med systemet?