Avatar billede michael-diff Nybegynder
16. juni 2004 - 11:50 Der er 6 kommentarer

.sfv filer

HVad er en .sfv fil og hvordan kan jeg konvertere den til en fil der kan bruges til noget??

Michael Diff
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
16. juni 2004 - 11:54 #1
Bruges til at verificere at en (flere) filer ikke er "ændrede".

F.eks. hvis man henter 100 små filer af størrelse 10 MB, så vil man
med en genereret .sfv fil kunne afgører om de alle er ok, eller hvilke
som er ugyldige. Så kan man vælge at genhente de "ødelagte" filer.

Søg på www.google.com efter et SFV program. Der findes utallige...
Avatar billede michael-diff Nybegynder
16. juni 2004 - 11:58 #2
Hvad skal jeg bruge .sfv filerne til?? Kan jeg ikke konvertere dem til en form for .exe fil så jeg kan installere spillet?
Avatar billede michael-diff Nybegynder
16. juni 2004 - 12:09 #3
Ok. Jeg har tjekket og filerne er intakte. Hvad skal jeg så gøre for at få spillet installeret?
Avatar billede sluppi Nybegynder
16. juni 2004 - 17:10 #4
sfv-filen er der kun for at du kan kontrollere de pakkede filer.... hov pakkede filer - hvad med at pakke dem ud.
Avatar billede michael-diff Nybegynder
16. juni 2004 - 22:51 #5
Det er meget flot svar Sluppi, mit problem er bare at jeg ikke ved hvilket program jeg skal bruge til at pakke dem ud med.
Avatar billede orion156 Nybegynder
04. juli 2004 - 12:27 #6
Hvilke andre filer, end .sfv-filen, har du?
Hvis du har en .nfo-fil, så åben den med notepad og læs under "Install/Installation" afsnitet.
Hvis ikke, så vil jeg gerne vide hvilke efternavne de største af filerne har.