Avatar billede squarky Nybegynder
15. juni 2004 - 10:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Win2003 TS CAL på 2000 TS Licens server

Er der nogen der ved om det er muligt at installere 2003 TS CAL på en Windows 2000 Terminal Licens server, eller om man skal have en 2003 Terminal Licens servere til at "holde" dem?`

Problemet er at jeg ikke ser nogen grund til at vi har flere Licens servere og at jeg ikke tror vi kan flytte vores gamle 2000 TS CALs over på en ny licens servere.
Avatar billede screem_brille Novice
04. juli 2004 - 19:00 #1
du skal have en 2003 licens server, men den kan dog godt holde styr på dine eksisterende 2000 licencer, så det er ikke nødvendigt med mere end een licens server.
Avatar billede squarky Nybegynder
04. juli 2004 - 19:43 #2
Tak for svaret screem.. Problemet er også løst, jeg har bare ikke lige fået lukker mit sp. lukker det nu..