Avatar billede pepijo Nybegynder
13. juni 2004 - 17:43 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

kontrolprogram reg.databasen

når jeg starter mit win98 op,kan jeg ikke komme ind i windows  da -microsoft krontrolprogram til reg data basen/på blå baggrund står i en grå boks13/06/04 ej startet 2:2 opm rB002.cab det står der 4 gange under hinanden eneste forskel er sidst ilinjen-rB002 går tallet fra 0til4 på sidste linje står- 12/06/04 startet rB005.cab hvordan kommer jeg til-bage til windows igen? jeg har genstartet flere gange /startet op i fejl-sikret telstand ,fjernet program der var skyld i problemet håber på hjælp  mvh pepijo
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. juni 2004 - 17:47 #1
Øhhh - prøv lige at selv læse hvad du skriver...
Avatar billede pepijo Nybegynder
13. juni 2004 - 18:19 #2
starter pc op windows prøver at starte  i stedenfor kommer en blå skærm frem med teksten microsoft krontrol program til registererings data-basen på et gråt felt er der 5 linjer hvor 1linje lyder 13/06/04 ej startet 2:2 opm rB002.cab næste linje 13/06/04 ej startet 2:2 opm rB 003.cab 3 linje 13/06/04 ej startet 2:2opm rB004.cab 4 linje 13706/04 ej startet 2:2opm rB 000.cab 4 linje 13/06/04 ej startet 2:2 opm rB001.cab sidste linje 12/06/04 startet 2:2 opm rB005.cab  kan du forstå det nu ???? majse hoved
Avatar billede serverservice Praktikant
13. juni 2004 - 18:39 #3
Du installerer win98 oveni din gamle installation.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. juni 2004 - 18:56 #4
... ka' vi få et ordentligt sprog - tak...
http://www.eksperten.dk/regler.phtml = "2. Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone."
Avatar billede serverservice Praktikant
13. juni 2004 - 19:00 #5
->majsmarken , hvad hentyder du til?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. juni 2004 - 19:03 #6
<dannyboy>: Læs sidst i <pepijo>'s modkommentar 13/06-2004 18:19:58 ...
Avatar billede serverservice Praktikant
13. juni 2004 - 19:07 #7
ja godt du siget det - havde jeg ikke set.

TIL ALLLE LAD VÆRE MED AT HJÆLPE I DENNE TRÅD
Avatar billede pepijo Nybegynder
13. juni 2004 - 19:43 #8
er løst  majsmarken er du helt humor forladt men dit øhhhh  prøv lige og læs hvad du selv skiver er da heller ikke et ovenlig sprog vi /jeg  er jo ike lige så kloge/ dygtige som dig og div andre så din måde og svare til-bage på virker meget overlegent på mig tånk før du handler  mvh pepijo
Avatar billede pepijo Nybegynder
13. juni 2004 - 19:49 #9
å=æ  undskyld
Avatar billede pepijo Nybegynder
13. juni 2004 - 20:22 #10
dannyboyd vi er ikke i en børnehave  men forhåbenlig voksne mennesker nogle lidt klogerer/dygtiger ind andre og du gør dig jo selv til vagtmand ved at skive lad være med at hjælpe i denne tråd  det kunn ejo være der er andre ind mig der føler at du /I nogle gange medvurderer os/mig bare fordi vi/mig ikke er lige så viden som dig/majsemarken det er jo derfor vi/jeg skriver  ind her for at få hjælp og fordi man ikke er så god til at udtrykke sit proplem behøves man da ikke at få et svar der lyder øhhh hvad er det du skiver mvh pepijo svar udbedes
Avatar billede strych9 Praktikant
13. juni 2004 - 21:51 #11
pepijo:
For at få et ordentligt og velformuleret svar skal man stille et ordentligt og velformuleret spørgsmål
Det er dig der er ny i det her forum, og ikke dannyboyd
Du starter selv børnehaven ved at begynde at kalde folk navne
Læs FAQ på http://www.ebruger.dk/faq/ og læs den grundigt. Så undgår du helt sammenstød med folk her, og får masser af god hjælp.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. juni 2004 - 21:57 #12
pepijo >> Som du selv skriver er vi voksne mennesker, og vi er skam villige til at hjælpe alle, ligegyldigt hvor velbevandrede de er i både det danske sprog og om de kan stille et tydeligt spørgsmål op. Havde du svaret at du ikke var så skrap til at stille en tekst op, ville majsmarken have stået på hovedet for at hjælpe dig. Men det er ekstremt negativt og hel utilstedeligt at kalde folk "navne". Derfor den stærke reaktion, fra både dannyboyd og majsmarken.

Husk på at vi er frivillige og hjælper folk helt gratis.

Jeg kender både majsmarken og dannyboyd fra mange andre spørgsmål vi har været sammen i og de er begge kompetente, hjælpsomme og venlige mennesker. Majsmarken mente ikke noget ondt eller nedsættende med sin bemærkning, men udtrykte blot sin forundring over et spørgsmål som virkelig skal studeres for at få noget læseligt ud af det.

Jeg måtte læse det 3-4 gange før jeg fattede hvad problemet egentligt var.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. juni 2004 - 21:59 #13
Tak til <strych9>/<tonnybrandt>...
Avatar billede snowball Novice
13. juni 2004 - 22:08 #14
dannyboyd: En kommentar som 13/06-2004 19:07:08 er der ikke nogen der kan bruge til noget. Du hverken kan eller skal prøve på at bestemme over hvem der skal hjælpe hvem her på Eksperten, så hold derfor venligst den slags kommentare for dig selv. Hvis du endelig skal udtrykke dig i den retning, så gør det venligst via Karma.

pepijo: Som du nok har fundet ud af, så er det ikke så smart at kalde folk for alle mulige navne - heller ikke selvom du evt. føler dig trådt på. Mht. en Eksperten FAQ, så vil jeg anbefale dig at læse lidt på http://expfaq.1go.dk/ - den er mere opdateret end http://www.ebruger.dk/faq/ :)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede pepijo Nybegynder
13. juni 2004 - 22:17 #15
takker snowball for hjælpen og så undskylder jeg da majse marken da han føler jeg sviner han til det var ikke meningen så håber jeg det er iorden og takker for div. svar og meninger mvh pepijo
Avatar billede pepijo Nybegynder
14. juni 2004 - 13:38 #16
lukker og slukker  men husk dregne og piger vi er ikke alle ens og når i nu gider at hjælpe os der ikke er så gode til at formulerer et problem så husk at behandle os  som i selv vil behandles/tiltales takker for denne gang  mvh pepijo
Avatar billede serverservice Praktikant
14. juni 2004 - 16:44 #17
På opfordring fra snowball har jeg så oprettet karma især efter fortsættelsen her.
http://www.eksperten.dk/spm/509437