Avatar billede chadk Nybegynder
13. juni 2004 - 11:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CSS: 2 Baggrunds billeder

Hejsa
Kan man have 2 Baggrunds billeder i en Div? Har prøvet med at lægge en i en .Class1 og en i #Header, men den viser ik den i class. De skal værre ved siden af hindanden
Avatar billede grunken Nybegynder
13. juni 2004 - 12:47 #1
Kan ikke helt forstå at du opretter 2 ens spørgsmål i nøjagtigt samme kategor :o)

-Som svaret så flot i det andet spørgsmål vedr. dette emne, så kan det ikke lade sig gøre!

der er 3 muligheder
1. ligge 2 lag oven på hinanden.
2. ligge både et billede og en baggrund i samme lag!
3. Gå i gang med at sætte baggrundende sammen i eks. photoshop :o)
Avatar billede roenving Novice
13. juni 2004 - 14:07 #2
>>chadk

Du skal være opmærksom på, at det ikke er tilladt at oprette samme spørgsmål flere gange, jvf. http://www.eksperten.dk/regler.phtml, §2.1.11:

[Det er ikke tilladt, at] oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

-- flytning af spørgsmål til en relevant kategori er der dog intet i vejen med, men da du har genoprettet det i samme kategori er spørgsmålet ulovligt !-)

Men luk det og opret det i den kategori, jeg anviste i det andet spørgsmål ...

mvh
/coadmin
Avatar billede chadk Nybegynder
13. juni 2004 - 14:19 #3
Sry, Var hoppet i den forkete Kat. Ville have postet den i CSS, ved ik hvorfor den sprang hertil.
Sry:)