Avatar billede agg-zeus Nybegynder
11. juni 2004 - 20:25 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Rejseplan til Globetrotter 2

Jeg har fået smidt min rejseplan til mit Globetrotter 2 spil væk, er der nogen der ligger inde med en sådan? Og som har lyst til at scanne den ind.
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 20:33 #1
Ja jeg har den, har du en mail så kan jeg sende den til dig,
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
11. juni 2004 - 20:34 #2
bare smid den afsted til simon@phphosting.dk
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 20:36 #3
hmm, lige for at tjekke at du har spillet,
hvad er de første 5 ord der står i den hvide cirkel yderst på skiven?
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
11. juni 2004 - 20:37 #4
All trademarks and logos are protected
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 20:38 #5
Ok bare helt i orden, jeg svarer nu, og forventer at få pointene når du har modtaget den. Skaner den ikke i så god kvalitet da den skal mailes, men håber det er okay
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
11. juni 2004 - 20:40 #6
jeg ser lige om jeg kan læse hvad du har scannet... ellers så kræver jeg bare en bedre scanning  ;) du kan jo evt. bare zippe billedet... det plejer at hjælpe en del...
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 20:41 #7
den er ikke sendt endnu, scanner med 300 i opløsning!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 20:45 #8
Så er den på vej ud, den kan vist godt læses hvis bare du gør den lidt større end normalt!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 20:46 #9
SENDT
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
11. juni 2004 - 20:51 #10
det er smukt.. takker
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 20:55 #11
l
Avatar billede roenving Novice
12. juni 2004 - 11:18 #12
I har vist overset §2.1.13 i http://www.eksperten.dk/regler.phtml

[Det er ikke tilladt, at]
tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).

friends skal derfor oprette et spørgsmål, hvor han leverer pointene tilbage til agg-zeus !-)

-- og tjek lige reglerne igennem, så i ikke igen kommer til at overtræde dem uforvarende.

mvh
/coadmin
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
12. juni 2004 - 17:29 #13
http://www.eksperten.dk/spm/509087

Gå herover agg-zeus og få dine point igen.
Avatar billede Chris91112 Nybegynder
05. september 2010 - 23:33 #14
Hej der! jeg mangler også rejseplanen til globettrotter 2, vil du være så sød at senda mig den?
Avatar billede chri633x Novice
15. december 2011 - 21:21 #15
Hej! Jeg står også og mangler den rejseplan du sendte til agg-zeus. Kan du venligst sende den til mig hvis du stadig har den?