Avatar billede zatter Nybegynder
11. juni 2004 - 15:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Allokering af plads

Jeg ville ved formateringen af mit c-drev igår gerne have delt mit drev i 2 partitioner. Et på 10 GB til windows, også resten til andre data, men da jeg for den op at køre har den kun oprettet partitionen på 10 gb - også er mit spørgsmål, om jeg uden fare for den anden partition, kan oprette en ny partionen på den u-allokerede plads via disk-manager?

På forhånd tak...
Avatar billede fromsej Praktikant
11. juni 2004 - 15:32 #1
Ja, det sker der ikke noget ved.
Avatar billede zatter Nybegynder
11. juni 2004 - 15:34 #2
Okay, regnede jeg heller ikke, men ville lige være på den sikre side.

Tak for hjælpen - ligger du et svar så for du points.
Avatar billede fromsej Praktikant
11. juni 2004 - 15:36 #3
Så gerne.*S*
Avatar billede zatter Nybegynder
11. juni 2004 - 15:37 #4
Hmm........ skal jeg oprette den som en primær - eller udvidet partition - har 3 partitioner i forvejen?
Avatar billede fromsej Praktikant
11. juni 2004 - 15:38 #5
Umiddelbart vil jeg sige udvidet.
Avatar billede zatter Nybegynder
11. juni 2004 - 15:39 #6
Okay, takker endnu engang!
Avatar billede fromsej Praktikant
11. juni 2004 - 15:45 #7
Tak for point.*S*