Avatar billede Hans Frederik Novice
10. juni 2004 - 15:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

SP5 til Windows 2000??

I opdateringerne til windows 2000 der er kommet efter SP4, fx. KB822831, bruger mickrosoft betegnelsen SP5. Nu er det så jeg spørger: Kommer der en samlet Service Pack 5 til windows 2000, og hvis der gør, hvad kan man så forvente at den kommer til at indeholde? det samme som SP2 til Windows XP?

MvH HF

PS: Jeg forbeholder mig retten til at give point som jeg mener det er rimeligt
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
10. juni 2004 - 15:55 #1
patches/hotfixes der udkommer efter SP4 hedder typisk SP5 eller Pre-SP5.
Der er vist stor sandsynlighed for at der kommer en SP5 til win2000, men jeg tvivler på den bliver så omfattende som SP2 til XP, f.eks. firewallen tror jeg ikke kommer med.
Avatar billede Hans Frederik Novice
10. juni 2004 - 16:02 #2
men hvad kommer den så til at indeholde?
Avatar billede Hans Frederik Novice
10. juni 2004 - 16:03 #3
Og HVORFOR mener du at der er stor sandsynlighed for at der kommer en SP5?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
11. juni 2004 - 08:42 #4
ok, jeg må indrømme det er rent gætværk, men hvorfor skulle den ikke komme ?

men MS gider sikkert ikke gøre så meget ud af den, så det bliver bare normale fejlrettelser.

jeg gætter, sorry :-)
Avatar billede themyggekiller Nybegynder
13. juni 2004 - 04:57 #5
Der kommer en SP5 til Win2K. Sandsynligvis den sidste der kommer. Hvad jeg har hørt og læst af rygter, kommer den først om et års tid. Altså engang i 2005. Og som Rune nævner kommer den ikke til at indeholde noget nyt i stil med SP2 til XP. Men kun hotfixes og deslige. Her er en oversigt over diverse service packs til Windows-OS'erne.(Kan man skrive det sådan?)
http://www.microsoft.com/windows/lifecycle/servicepacks.mspx
Avatar billede Hans Frederik Novice
15. juni 2004 - 19:40 #6
themyggekiller> læg et svar, det er lige den slags dokumentation var har brug for noget mere af her på exp.dk!
Avatar billede themyggekiller Nybegynder
21. juni 2004 - 16:47 #7
Ok. Her er så et svar