Avatar billede bangshof Nybegynder
18. februar 2001 - 16:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

sprog

er der nogle der ved om man kan få lagt thailandsk sprog ind på computeren så man kan skifte mellem dansk og thailandsk keyboard så ma kan skrive thailandsk istedet for dansk lige som man kan skifte mellem dansk og foreksempel engelsk
Avatar billede dr_scoop Nybegynder
18. februar 2001 - 16:15 #1
Denne Computer - Kontrolpanel - Tastatur - Installer dit ønskede sprog.

Herefter vil det være muligt at skift tastatur via et lille ikon i menubaren (ved siden af uret).

/Dr_Scoop
Avatar billede bangshof Nybegynder
18. februar 2001 - 16:19 #2
Ja dr_scoop det ved jeg godt men derinde er der ikke thailandsk som valg mulighed så det jeg leder efter er noget software som jeg kan instalerer så jeg får den mulighed
Avatar billede wismann Nybegynder
18. februar 2001 - 16:24 #3
Prøv windows update der kan være at der er tháilandsk.

*Wismann*
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. februar 2001 - 16:35 #4
Her findes alle oplysningerne:

http://www.inet.co.th/www/thai/thai_font.html

/per
Avatar billede bangshof Nybegynder
18. februar 2001 - 16:48 #5
hoejrup den side kender jeg godt men det er kun til at læse thail i internet explorer
og wisman jeg kan ikke finde noget der heller desværre
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. februar 2001 - 17:34 #6
Det passer ikke, for der er et link på siden:

http://thaigate.rd.nacsis.ac.jp/refer/thaiio.html

/per
Avatar billede bangshof Nybegynder
19. februar 2001 - 17:28 #7
det link havde jeg ikke set men det fører til et program som jeg har i forvejen men her skal jeg ikke først ind og ændre mit tastatur til engelsk før jeg kan bruge det men det er altså stadig ikke helt det som jeg leder efter det jeg leder efter er software som gør det muligt at skifte direkte til thai ligesom man kan skifte til engelsk blot ved at trykke alt + shift men da jeg jo nok ikke kommer det nærmere må jeg jo nok godkende dit svar