Avatar billede bw82 Nybegynder
18. februar 2001 - 12:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

program afvikling i outlook

er det mulig at eksekvere et program/fil når man modtager en besked. i forvejen kommer der en lyd/billed når man modtager en mail.
hvor ligger den kode ? og kan man scripte til den kode at eksekvere en fil i stedet for. outlook i office 2000.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. februar 2001 - 13:00 #1
Det håber jeg ikke kan lade sig gøre, så kan du nemlig lave en meget modbydelig virus.

/per
Avatar billede brain Nybegynder
18. februar 2001 - 13:00 #2
Du starter Macro-editoren. Visual Basic editor. Vælger Application i den venstre dropdown, og NewMail i den anden. Det kode du skriver det bliver eksekveret når du får en ny mail...
Avatar billede bw82 Nybegynder
18. februar 2001 - 13:25 #3
er de en del windows2000 advance server
udmiddelbart kan jeg ikke finde dem. jeg skal måske have Visual Basic instaleret. !
Avatar billede jennemaan Nybegynder
13. marts 2001 - 09:05 #4
1) Start outlook
2) Tast <alt><F11> (starter makroeditoren.
3) I venstre side skulle du gerne se et Projekt træ. Dobbelklik på \"Microsoft Outlook Objects\" og derefter på \"This OutlookSession\".

4)
Nu skulle der gerne komme et kodevindue op.
I toppen af kodevinduet findes der to drop-downs.
I venstre drop-down vælger du \"Application\"
I højre vælger du \"NewMail\".

Den kode du skriver der bliver udført når du modtager en ny mail.

/Jennemaan
Avatar billede bw82 Nybegynder
15. marts 2001 - 00:23 #5
jeg takker mange gange