Avatar billede zoke87 Nybegynder
08. juni 2004 - 14:38 Der er 4 kommentarer

Drop Down-menu?

Hejsa....!

Jeg vill høre om der var nogle, der var interresret i at lave eller i det mindste prøve at guide mig igennem, om hvordan man laver sådan en drop down menu?

På fohånd tak!
Avatar billede weblex Nybegynder
08. juni 2004 - 15:49 #1
Nu har du jo oprettet spørgsmålet under grafiske opgaver, så mener du tegningen af menupunkter, eller...?
Avatar billede zoke87 Nybegynder
08. juni 2004 - 17:02 #2
Ja... eller jeg mener faktisk begge ting...

Var også i tvivl om hvor jeg skulle lægge den, men det blev altså her.

Håber da der er nogle som kan hjælpe mig
Avatar billede miss-g Seniormester
11. juni 2004 - 22:55 #3
Hvilket programmer har du til rådighed?

Dreamweaver, Fireworks eller?
Avatar billede miss-g Seniormester
24. juni 2004 - 17:43 #4
Jamen så luk du bare, hvis du ikke har brug for hjælp alligevel *S*

(Opret et svar og giv dig selv point).