Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
18. februar 2001 - 01:45 Der er 31 kommentarer og
3 løsninger

webhotel med hele lortet til en rimelig pris?

hvor kan jeg finde et webhotel der gir\' domain og uendelig trafik og plads og helst php, asp o.s.v. understøttelse.
Prisen skal bare være rimelig.....(jeg her ikke så meget forstand på dette område)
Avatar billede -mundi- Nybegynder
18. februar 2001 - 01:47 #1
Avatar billede -mundi- Nybegynder
18. februar 2001 - 01:50 #2
oooops, havde ikke lige opfattet uendelig plads, det bliver nok svært at finde
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
18. februar 2001 - 01:51 #3
Hvis du vil have noget billigt, (gratis) så se www.freepaq.dk - Det koster kun 250,- for domæne. Webhotel er gratis.
Nogle siger det stinker, fordi de har meget nedetid! Jeg har oplevet det en gang i 2,½ mnd.
såeh...
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
18. februar 2001 - 01:51 #4
NIX mundi
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
18. februar 2001 - 01:53 #5
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
18. februar 2001 - 01:53 #6
De har hoteller med ASP fra 49 kr!
For 49kr/måneden for du ASP/PHP o.s.v 25mb plads 25 pop3 mails!
og fri trafik :-)
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
18. februar 2001 - 01:57 #7
Ja men ikke fri plads :-)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
18. februar 2001 - 01:59 #8
hmmmmm så er der jo kun freepaq men det stinker af lort hvis du skal bruge ASP da de kun understøtter Chilisoft ASP
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
18. februar 2001 - 02:05 #9
fri plads er lidt ligemeget....bare der er ca 40 50mb
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
18. februar 2001 - 02:08 #10
Pcgamez.dk>> er der ikke en eller anden reklame på freepaq.dk ?
Avatar billede jak0b Nybegynder
18. februar 2001 - 02:14 #11
Freepaq\'s server skoder tit. Kan ikke anbefales....og jo, de har en grim topbar man skal have på deres side.

- Jak0b
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
18. februar 2001 - 02:14 #12
Der er en lille bar oppe i toppen på infopaq!

Hvis du skal have 40-50 mb kan jeg klart anbefale azero!
2 sek så finder jeg et link
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
18. februar 2001 - 02:15 #13
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
18. februar 2001 - 02:22 #14
med azero får jeg så et domain også?(eks. www.firma.dk)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
18. februar 2001 - 02:25 #15
Du behøver ikke vente dage på at komme igang. Azero.dk tilbyder dig lige nu et opstartstilbud til 1.099,- som indeholder:

Oprettelse af .dk domæne, f.eks. hansen.dk
Webhotel oprettelse
12 måneders Firesite Plus abonnement
Ønsker du at flytte et .dk domæne koster opstartstilbuddet kun 999,-.

Ønsker du istedet at oprette eller flytte et .com .net eller .org domæne er prisen 1.199,-.

!
Dvs at hvis du betaler 1099 så har du et års firesite abonement!
Samt et domain!
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
18. februar 2001 - 02:38 #16
sejt nok, og man behøver ikke at betale mere???(det år)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
18. februar 2001 - 03:12 #17
Nej, for de 1099 har du betalt hele det år!
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. februar 2001 - 03:17 #18
Avatar billede destiny Nybegynder
18. februar 2001 - 23:08 #19
thirdmanonthemoon: \"sejt nok, og man behøver ikke at betale mere???(det år)\"

Tjaaaa.... Med mindre du ønsker yderligere tjenester som fx subdomains. Så kommer der tillægspriser. Se http://www.azero.dk/?/prisliste/

BuyDomains.dk har priser lignede Azero\'s incl. 24 timers supportog INGEN ekstra udgifter.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. februar 2001 - 23:36 #20
Så er det kun web-sale.dk der ligger under :o)

Og ja sub igen, men dette bliver snart ændret.. Buydomains.dk nu kommer der også konkurrence til jer *gg*
Avatar billede destiny Nybegynder
19. februar 2001 - 00:58 #21
Det lyder godt! For lige nu er der ingen der kan matche vores service.
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. februar 2001 - 01:02 #22
Jo, jeg kunne nok finde et par, dog uden 24 timers support.

Men nu er vi jo også lidt billigere end buydomains.dk - Jeg kan love alle, at hvis de vil give 149 i oprettelse samt 75 pr. måned for 55 MB istedetfor de ca. 40-50 kr. vi tager, så kan vi oxo tilbyde 24 timers support ;o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. februar 2001 - 01:03 #23
55 MB skulle være 25 ;o)
Avatar billede destiny Nybegynder
19. februar 2001 - 01:08 #24
+ moms

Og det er nu ikke kun incl 24 timers support, men derimod stort set alle de services i tager ekstra gebyr for. Men denne diskution har vi jo haft før.
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. februar 2001 - 01:10 #25
Tror jeg oxo, men ingen 100% danske firmaer kan levere noget uden moms, det må vi bare acceptere. Så er der de kunder der vil handle dansk, de kommer til os.
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. februar 2001 - 01:10 #26
os = danske webhoteller (og ikke kun Web-sale.dk)
Avatar billede destiny Nybegynder
19. februar 2001 - 01:14 #27
Korrekt, men hvilken forskel gør det om firmaet er dansk/amerikansk. Kunderne får jo aldrig adgang til serverne og hvad angår hastigheden gør det jo ingen forskel. Og vi har danske repræsentanter + at lang de fleste danskere ikke har noget problem ved at komunikere på engelsk
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. februar 2001 - 01:18 #28
Snakker om danske firma..

Jeg vil da hellere vælge et danske firma med server/linje i Danmark end i USA.

Jeg vælger også dansk mælk og ikke mælk fra Tyskland :o)

Så betaler man det mere, da danske firma jo på alle områder har større udgifter end andre lande.

Nogen ønsker webhoteller og betaler så det mere, andre vælger det BILLIGSTE og tager udenlanske firmaer.

Nogen skal kun bruge 2 MB plads og evt. 2 POP3, hvorfor så vælge jeres billigste løsning til 35 + oprettelse, hvor vi kun tager 10 uden oprettelse
Avatar billede destiny Nybegynder
19. februar 2001 - 01:44 #29
Hvis man vil købe dansk, så har du da helt ret.

2 mb plads og 2 pop3 konti...... Tjaaaa... det er ikke et problem at finde 2 mb gratis plads på nettet uden reklamer, så alt hvad man skal betale hos os er domæneprisen. Incl 3 gratis pop3 konti.
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. februar 2001 - 01:46 #30
domæneprisen er nogenlunde den samme hos jer og os.

Ja, der er massere af gratis services.

Og selvom i tror, at i kan få hele marked, så tror jeg ikke helt på dig *S*
Avatar billede destiny Nybegynder
19. februar 2001 - 01:48 #31
Selvfølgelig kan vi ikke tage hel markedet, men vi kan/har uden tvivl givet jer noget konkurrence
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. februar 2001 - 01:50 #32
Yes, det kan Azero, ViborgNet, Dantel, TD, CC, World Online også.. Sårrhhh
Avatar billede mesterlars Nybegynder
26. februar 2001 - 21:31 #33
vi vil se blod
Avatar billede hart Nybegynder
26. april 2001 - 15:13 #34
Tjek http://www.wannafind.dk
De er meget billige, og man får meget med.