Avatar billede darkman Nybegynder
08. juni 2004 - 02:11 Der er 7 kommentarer

fortryd sletning

Er det muligt at gendanne filer i xp efter at have slettet dem fra papirkurven ?
Avatar billede resten Nybegynder
08. juni 2004 - 02:24 #1
Du kan enten prøve med systemgendanelse eller med et recovery program.

Start-Tilbehør-Systemgendanelse.

http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Avatar billede darkman Nybegynder
08. juni 2004 - 02:34 #2
Jeg har nogle downloads liggende som er hentet efter sidste gendannelsestidspunkt, bliver disse slettet ?
Avatar billede themyggekiller Nybegynder
08. juni 2004 - 02:38 #3
Der findes en del 3. partsværktøjer der kan recover filer der uheldigvis er blevet slettet. Som F.eks. Recover My Files og File Scavanger. De koster desværre også kroner. Men på den anden side, hvis det er ens årsprojekt er 200-300 kroner nok heller ikke så galt endda. Men mon ikke man har adskellige backups af sådanne ting. Jeg kender desværre ikke nogen freeware programmer der kan gøre det. Så jeg vil da lige sætte mig over i hjørnet og høre efter om andre herinde kender til sådanne freewareværktøjer.
Avatar billede cp1 Nybegynder
08. juni 2004 - 02:40 #4
hvis de ligger på dit C drev (går ud fra at det er der windows er installeret) så enten flyt dem til et andet drev eller brænd dem,ellers riskere du at miste dem
Avatar billede darkman Nybegynder
08. juni 2004 - 02:48 #5
linket som "resten" opgav giver adgang til et freware program.. tak for tippet cp1
Avatar billede themyggekiller Nybegynder
08. juni 2004 - 02:49 #6
resten << Effektivt program du linkede til. Fandt en mp3 med Take That på mit ene harddisk. Den nægter jeg altså nogensinde at have haft på min harddisk :-) Ved du om programmet også kan klare recovery efter en formatering?
Avatar billede resten Nybegynder
08. juni 2004 - 10:11 #7
Ja det mener jeg men ellers er der andre gode recovery programmer men de koster $.