Avatar billede tykke Nybegynder
06. juni 2004 - 23:35 Der er 2 kommentarer

Antivirus Norton server edition og MaCafee..

Jeg vil bare gerne vide hvad i synes om de to antivirus programmer og hvad de går ud på, og hvad forskellen er???
Avatar billede justme Nybegynder
07. juni 2004 - 18:13 #1
Begge er gode AV-programmer. Min oplevelse, er at McAfee generelt er mere ressourcekrævende end Norton. Dette ændrede sig dog "dramatisk" med McAfee VirusScan Enterprise som er optimeret til NT platforme...
Jeg foretrækker Norton da den dog stadigvæk er mindre ressourcekrævende og af erfaring distrubuere mere stabilt. McAfee har dog nogle gode egenskaber såsom gratis distributionssoftware; NetUp32...
Det er dog en smagssag. Et lille bitte plus til Norton vs. McAfee fra min side...
Avatar billede tykke Nybegynder
19. oktober 2008 - 19:39 #2
j