Avatar billede mcgreed Nybegynder
06. juni 2004 - 12:34 Der er 3 kommentarer

Application Error ved True Crime og general crash ved film

Hej,

Jeg har endeligt fået spillet true crime og det installer jeg så, men jeg kan ikke få den til at virke, den crasher med:

TrueCrime.exe - Application Error
The exception Illegal Instruction
An attempt was made to execute an illegal instruction.
(0xc000001d) occurred in the application at location 0x00672649.

Jeg har haft i et lille stykke til at nogen af mine programmer crasher når jeg prøver at kører en .avi, .mpg osv. Men jeg aner ikke hvorfor den gør det. Jeg har prøvet at geninstaller lydkort, grafikkort og fjernet codecs, men intet hjælper. Jeg har ikke haft det problem før, først for nyligt.
Nogen der ved hvad der kan være galt?
Avatar billede cp1 Nybegynder
06. juni 2004 - 13:01 #1
er det sket efter du har installeret et nyt program eller en opdatering ?

du ka bruge systemgendannelse og vælge et punkt fra før problemet opstod,minuset ved det er,at programmer der er installeret efter det valgte punkt, skal installeres igen du finder systemgendannelse her  Start-->Alle Programmer-->Tilbehør-->Systemværktøj-->Systemgendannelse  ser sådan ud (engelsk system) http://firewalker.1go.dk/RestoreComputer/
Avatar billede mcgreed Nybegynder
06. juni 2004 - 13:59 #2
yeah, det er jo altid en løsning, HVIS man ikke havde slået det fra. Tror bare at jeg jeg vil geninstaller windows, det er hurtigere :) hvis jeg gør det oveni.
Avatar billede cp1 Nybegynder
06. juni 2004 - 14:00 #3
ok ;)