Avatar billede osito Nybegynder
06. juni 2004 - 03:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

QuickTime sammensætning!

Hej

Jeg har ca. 10 quicktime filer der skal sættes sammen i 1, hvordan gør jeg det. muligvis nogen der har en step by step guide?

på forhånd tak.
Avatar billede henninga Novice
06. juni 2004 - 22:29 #1
Du skal ha dig et program der kan redigere mov-filer.
Prøv at kigge her: http://tucows.tdconline.dk/videotools_movieauthoring_default.html

HenningA
Avatar billede osito Nybegynder
06. juni 2004 - 22:33 #2
Hvad for en af de programmer skal jeg vælge, der er rimlig mange?
Avatar billede henninga Novice
07. juni 2004 - 21:15 #3
Ved det ikke, men prøv at læse her:
http://www.download.dk/index.asp?Kat=multimedie&SubKat=filmredigering

eller prøv at søg på google.dk med f.eks.  redigering quick time mov  eller sådan noget.
Du kan osse læse om det på apples side:
http://www.apple.com/quicktime/upgrade/

Du kan osse benytte Adobe Premiere - www.adobe.dk/premiere - den benytter jeg til quickTime filer.

HenningA
Avatar billede osito Nybegynder
07. juni 2004 - 21:19 #4
tak for linkinde, tror bare jeg køber quick time pro, det ser rimlig let ud. Hvordan giver jeg dig de points?
Avatar billede henninga Novice
07. juni 2004 - 21:21 #5
Det tror jeg osse du er bedst tjent med - den virker altid.
Jeg lægger et svar ;o)
Avatar billede osito Nybegynder
07. juni 2004 - 21:30 #6
så skulle de points være givet. tak for hjælpen.
Avatar billede henninga Novice
07. juni 2004 - 21:36 #7
tak for point - og good luck :o)