Avatar billede pixeldude Nybegynder
05. juni 2004 - 17:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Intel 2100 Pro/Wireless slukket.

Jeg har en laptop hvor det indbygget trådløse netkort ikke vil aktiveres.  Når jeg åbner programmet Intel PRO noget så står der at radioen er slået fra.  Jeg har tjekket BIOS, Enhedshåndtering og jeg har indstalleret alle opdateringer til Windows XP.  Men alle steder står der at enheden virker som den skal.  Jeg ved at min router er sat korrekt op da jeg har en anden laptop som virker fint..

Nogen der har en ide?
Avatar billede kenp Novice
05. juni 2004 - 21:07 #1
er der ikke en knap på din computer du skal trykke på for at tænde det! det plejer der at være på mange bærbar.
Avatar billede pixeldude Nybegynder
06. juni 2004 - 18:05 #2
Jo der er sådan en knap på dyret.

Men den har sjovt nok ingen indvirkning på systemet selvom softwaren til knapperne er installeret.
Avatar billede kenp Novice
06. juni 2004 - 18:24 #3
prøv lige at gå tilbage til de oprindelige drivere! for det tænder ik før du bruger den knap
Avatar billede pixeldude Nybegynder
06. juni 2004 - 19:15 #4
Jeg har nu fjernet softwaren til knapperne og det virker stadig ikke ... jeg er sgu ved at være på bar bund.
Avatar billede kenp Novice
06. juni 2004 - 19:27 #5
Det var nu kun opdateringerne jeg ville have du skulle fjerne! samt gå tilbage til de gamle drivere.
Avatar billede pixeldude Nybegynder
06. juni 2004 - 19:43 #6
Det virkede heller ikke før opdateringerne så jeg tror ikke det er løsningen ...
Avatar billede pixeldude Nybegynder
08. juni 2004 - 19:42 #7
Jeg har fundet fejlen.
Det vidste sig at softwaren til knappen der kan tænde og slukke netkortet aldrig har virket.  Når man trykkede på knappen skulle der køre en fil som enten tændte eller slukkede netkortet.  Men det blev simpelthen ikke kørt når man trykkede på knappen.
Så løsningen blev at den fil blev lagt i startmenuen, så startede netkortet ihvertfald og man kan nu bruge wireless som ønsket.
Avatar billede kenp Novice
08. juni 2004 - 21:00 #8
Det var jo nok ikke lige der jeg ville gætte på den lå!