Avatar billede jnielsen Nybegynder
04. juni 2004 - 19:29 Der er 1 løsning

Jailing i winxp

Hej der.

Er det uligt at oprette en bruger (win xp pro) der kun har adgang til én mappe m. fx mp3 musik.. således at man kan lade sin spand stå fremme til en fest uden at der er nogle fjolser der begynder at lege med den...
Det er meningne  at den bare skal aspille musik (fra winamp), men man skal også kunne adde mp3-filer fra den ene mappe...

er det noget der kan lade sig gøre... og hvordan
Avatar billede lgj Nybegynder
06. juni 2004 - 15:58 #1