Avatar billede kristianvesterskov Nybegynder
03. juni 2004 - 15:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

cd - rom væk i xp

Hej, mit cd- rom drev er væk i xp men ikk i bios. Det er en bærbar.! p.s det lyser når der kommer en cd-rom i den?
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2004 - 15:57 #1
Kan du se det i enhedshåndtering ?
Avatar billede nui Nybegynder
03. juni 2004 - 16:38 #2
Da det er mit cd-rom drev er blevet væk....! Jeg se det inde i biosen og enhedshåndtering med en lille cirkle med et ! inden i..! Kan bare ikke se det i Denne Computer..! ellers står resten i spørgsmålet...!
Avatar billede roenving Novice
03. juni 2004 - 16:59 #3
>>nui/kristianvesterskov

Det er ikke tilladt at have mere end een bruger, så nedlæg øjeblikkeligt den anden !-)

/coadmin
Avatar billede nui Nybegynder
03. juni 2004 - 17:02 #4
TIL ROENVING!
Vi er to foreskellige personer...!!!!
Avatar billede kristianvesterskov Nybegynder
03. juni 2004 - 17:05 #5
hallo spa.... Jeg er en ven af Nui han havde ikk nogle bruger her inde.! så jeg skrev et spørgsmål som jeg godt må.  For ham men nu har han fået bruger så han siger bare at det er hans problem så jeg skriver ikk mere. Kun nui Fra hans bruger.
Avatar billede snowball Novice
03. juni 2004 - 17:14 #6
kristianvesterskov: Hold venligst dine indlæg i en sober tone. Det andet gider vi ikke høre på!

De umiddelbare beviser på at I var den samme person, var ret tydelige, og eftersom I ikke selv kommer med forklaring (før senere), er det en naturlig handling roenving foretager.

Desuden tager det jo ikke mange minutter at oprette en bruger, så jeg forstår ikke helt hvorfor I ikke bare gjorde det med det samme, og dermed undgik situationer som denne.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede serverservice Praktikant
03. juni 2004 - 17:24 #7
Den er her under "restore missing cd drive" http://www.aumha.org/regfiles.php
Avatar billede serverservice Praktikant
03. juni 2004 - 17:26 #8
en anden løsning er at fjerne upper og lower filters fra denne key i regedit,
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\
{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Det er muligvis det samme fixet gør.
Avatar billede serverservice Praktikant
03. juni 2004 - 17:28 #9
start med at tage backup af regedit- placer jer på "My computer" i regedit og vælg. "export key" og gem
Avatar billede kristianvesterskov Nybegynder
03. juni 2004 - 20:45 #10
SRy* MEn kan ikk klare at folk skal sige sådan nogle ting, jeg har haft denne bruger et stykke tid nu så. Gider ikk af med den. Eller jo så er jeg bare ikk her mere.! Jeg har givet forklaringen på Hvordan det er sket så. kan ikk sige andet når det er sandheden. Så Håber det går

Takker for hjælpe det hjalp. Men nero kan ikk se den. ??? Men den virker fint!! Måske skal  man bare geinstallere nero??
Avatar billede serverservice Praktikant
03. juni 2004 - 22:38 #11
ja prøv det