Avatar billede gephion Nybegynder
03. juni 2004 - 09:35 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

BadAzz-Danes.dk - Clan site, hvad synes I ?

Heys..

Vi i klanen har (næsten) fået gjort vores nye side(r) færdig, og ville lige høre nogle forslag/noget kritik fra folk.

Vi spiller KUN  Ghost Recon btw..

Der er et par funktioner der kun er til rådighed for registrede brugere, en messenger funktion,en IRC chat ting og en arkade med spil, men ellers skulle det være muligt for uregged at kunne se sitet uden probs.

Gode forslag giver lidt point, jeg afsætter 200 point til de bedste forslag :)
Avatar billede gephion Nybegynder
03. juni 2004 - 09:35 #1
Altså 200 til deling mellem de bedste forslag :)
Avatar billede Kengun Praktikant
03. juni 2004 - 09:37 #2
www.badazz-danes.dk for dem der ik gider "cut'n paste" :)
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2004 - 09:39 #3
Nu kører jeg med 1600x1200, men det virker som om den er optimeret til ekstremt høj opløsning.
Avatar billede arnums Nybegynder
03. juni 2004 - 09:40 #4
de 2 øverste ligner bare alle andre fora´er på nettet,ikke noget sindsoprivende.
Måske man sku prøve med lidt mere grafik og farver i stedet for de business(?) farver?
Og større logo eller banner.
Avatar billede poulwann Nybegynder
03. juni 2004 - 09:50 #5
Start siden: Drop flash og brug standard html/php til de tre billeder med links. En flash intro der kun gør det, er overkill. F.eks. blokerer min browser (firefox) automatisk flash, med mindre jeg trykker på dem, fordi jeg ikke gider se unødvendig flash. Når jeg kører i 1600x1200 så fylder siden hele mit browser vindue. Det er der heller ikke noget galt i hvis siden dynamisk finder min opløsning, og tilpasser sig. Men husk altid at check siden passer i 1024x748. 800x600 er der også mange der stadigt kører med.

Ellers så mangler der noget personligt præg på ladder og main siden, det virker som standard "out-of-the-box" php forum + news osv. Der mangler noget der giver siden lidt sjæl, gerne jeres eget color scheme, nogle billeder, og grafik.
Avatar billede saucer Nybegynder
03. juni 2004 - 11:00 #6
Som arnums siger så er der ikke meget guf i de 2 øverste desig. Det ar bare en standard forum som du/i har pimpet op ved at skifte farver så ikke så meget at sige til dem.

Men den 3. side synes jeg er lidt special. Forsiden ser fin ud, men når man så kommer på under sider så midster du stilen som du har oprettet til forsiden. Persolingt synes jeg også at siden er alt for mørk.

Og når vi snakker om en mørk side så hjælper det slet ikke at du bruger en grøn tekst på sort bg. Selve læsbarheden er et godt stykke under 40%.

Forslag :
Prøv at ramme siden ind så den ikke bliver så stor + at det vil være fedt hvis du kunne holde stilen på undersider som på forsiden..
Avatar billede gephion Nybegynder
03. juni 2004 - 14:27 #7
Når vi snakker "de to øverste" er det så de to øverste styles I mener, altså default og Azzcup stilene?

Saucer:
"Og når vi snakker om en mørk side så hjælper det slet ikke at du bruger en grøn tekst på sort bg."

Ehmm.. hvilken style er det vi snakker om, for jeg kan ikke finde nogen steder i den mørke style med grøn tekst.

Forøvrigt er sitet baseret på Vbulletin forum, før kørte vi PHPNuke, men det stank lidt, men ok hvis man tænker på det er gratis, hvilket Vbulletin IKKE er :(

Mener du ligesom jeg har ghort på style 3, (Ladder), og så bare definere en lidt mere markant border farve?
Avatar billede gephion Nybegynder
03. juni 2004 - 14:28 #8
Hovsa, glemte da lige at sige tak for input :)
Avatar billede gephion Nybegynder
03. juni 2004 - 14:30 #9
Personligt bryder jeg mig ikke om de andre styles, men er mest til den blå Ladderstyle. Egenligt kunne det være rart hvis vores klanleder gav mig lov til at lave noget lysere, for jeg er pænt træt af de der mørke og skumle klansites der er meget lidt varierede.
Avatar billede saucer Nybegynder
03. juni 2004 - 16:37 #10
Avatar billede gephion Nybegynder
03. juni 2004 - 21:06 #11
LOL det er da også rigtigt :)

Nåja, Azzcup2003 er jo slut, og vi er ved at lave en ny til 2004, så det går nok :)
Avatar billede zen0r Nybegynder
05. juni 2004 - 13:04 #12
som tideligere sagt, 2 af siderne er jo rene forums?.
Avatar billede gephion Nybegynder
05. juni 2004 - 13:38 #13
Faktisk er det meningen at ALLE vores sites bliver lagt ind i selve forumet som en intergreret del :)

Men jow, det var nu mere om helheden var ok :)