Avatar billede pece Nybegynder
29. maj 2004 - 15:19 Der er 3 kommentarer

Hvem kører jeg internet hos?

Hej.

Kan man et eller andet sted på sin pc finde ud af hvilken internetudbyder man er koblet op til?

Det lyder måske lidt åndsvagt men jeg er i den situation at jeg i et kortere stykke tid har lånt en lejlighed hvor hele huset kører via et fælles netværk. Ham jeg har lånt lejligheden af har aldrig bekymret sig men da jeg normalt bruger en del nyhedsgrupper er jeg jo nødt til at vide hvilken adresse jeg skal bruge.

Kan man se det et sted?

Hilsen Flemming
Avatar billede squashguy Nybegynder
29. maj 2004 - 15:26 #1
smut forbi www.myip.dk og slå ipen op

http://www.ripe.net/perl/whois
Avatar billede pece Nybegynder
29. maj 2004 - 15:37 #2
Det var lige hvad jeg skulle bruge - tusind tak.
Avatar billede squashguy Nybegynder
31. maj 2004 - 01:04 #3
Bare husk at lukke igen, så Ekspertens statstik passer :)