Avatar billede zeldo Nybegynder
29. maj 2004 - 08:56 Der er 1 løsning

fejlmelding i PHP/MySQL sætning

You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'show=1 where id=527' at line 1

Dette er fejlmeldingen..

Koden:
<?
session_start();
    include("mysql.php");

    $id = $_GET["id"];

    $shows=mysql_fetch_array(mysql_query("select * from cfcnews where id=" . $id . ""));
    $newshow = $shows[show]+1;

    mysql_query("update cfcnews set show=$newshow where id=" . $id . "") or die (mysql_error());//"Der skete en fejl..");
    header("location: news.php?id=" . $id . "");
?>

Sikkert en let fejl men jeg kan ikke se den ;)  meningen er at filen skal opdatere et felt og så gå videre til en ny side...

På forhånd tak..
Avatar billede zeldo Nybegynder
29. maj 2004 - 09:02 #1
Løste det selv... ;) ved at ser på et andet spørgsmål