Avatar billede gandalfthewhite Nybegynder
16. februar 2001 - 12:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Sorens svar her

Hr. Sorens har givet mig en pointer i en anden tråd, så her er lidt points til ham.
Avatar billede wisen Nybegynder
16. februar 2001 - 13:03 #1
Hvilken ?
Avatar billede soerens Nybegynder
16. februar 2001 - 13:21 #2
Uuuuh, takker Gandalf ;-) Jeg skal nok poste det, hvis jeg finder ud af mere.

Pointeren var:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q196/3/83.ASP

Der står at fejlen også opstår i IE 5.0dp1.....

...Hvad fa\'en betyder dp1 !?

/SørenS.
Avatar billede carpediem Nybegynder
16. februar 2001 - 13:34 #3
Mon ikke det er en tastefejl. s og p sidder jo lige ved siden af hinanden, så mit gæt er sp1(service pack 1)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
16. februar 2001 - 13:43 #4
ja ...
det med tastaturet har du da ikke helt fanget var ??
Avatar billede gandalfthewhite Nybegynder
16. februar 2001 - 13:47 #5
Ja i toppen står at artiklen bla gælder IE 5, men hvordan skal følgende så forstås:
STATUS
Microsoft has confirmed this to be a bug in the Microsoft products listed at the beginning of this article. This bug was corrected in Microsoft Internet Explorer 5.

Avatar billede soerens Nybegynder
16. februar 2001 - 13:50 #6
GANDALF: Tjah, hvis der rigtigt skal stå \"sp1\", så er fejlen jo egentligt i alle IE 5.0\'er.

Det stemmer egentligt også rimeligt godt, da de brugere jeg har modtaget fejlen fra ALLE kører IE 5.0 og Win98!

ELLEBAEK: Øøøh..... hvaaaaad????
Avatar billede ellebaek Nybegynder
19. februar 2001 - 19:38 #7
det var til carpediem ... s og p ved siden af hinanden ???
Avatar billede carpediem Nybegynder
19. februar 2001 - 20:10 #8
Ja, jeg ved heller ikke lige hvad, det var jeg fik skrevet. Men du vidste garanteret gok hvad jeg mente. Nemlig at s og d sidder lige ved siden af hinanden.
Avatar billede soerens Nybegynder
20. februar 2001 - 08:43 #9
Ah, now I get it ;-)

/SørenS.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
20. februar 2001 - 14:54 #10
*lål*

d og p ligner også hinanden ... det gør de :-)

men ved siden af hinanden sidder de ikke ...
Avatar billede carpediem Nybegynder
20. februar 2001 - 16:18 #11
Det er jo det der sker når man skriver hurtigere end man tænker ;-)