Avatar billede jakobhh Nybegynder
28. maj 2004 - 18:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Rammer i word

Jeg har et ganske lille problem, omend irriterende.
Jeg har lige reinstalleret word version 2002 og på startdokumentet er der indsat rammer i hvert hjørne for at markere marginerne. Jeg vil have et helt blankt "ark" at skrive på, uden disse ramme-markører. Hvordan fjernes disse?
28. maj 2004 - 19:10 #1
Er det mon denne tekstgrænserne, du får vist?

Funktioner->Indstillinger
På fanen "Vis" fjernes markering for feltet: Tekstgrænser
Avatar billede hcma Novice
28. maj 2004 - 19:12 #2
er det Funktioner -> Indstillinger -> Vis -> Tekstgrænser
Avatar billede hcma Novice
28. maj 2004 - 19:12 #3
undskyld - for langsom (skulle lige afprøve det først og glemte så at opdatere)
Avatar billede jakobhh Nybegynder
28. maj 2004 - 19:52 #4
Nej. Det er ikke det. Det er sådan nogle klammer der er sat ind i hvert hjørne, for at markere hvor margins er.
Avatar billede jkrons Professor
01. juni 2004 - 13:24 #5
Bliver de på skærmen, hvis du følger opskriften fra erikjuul og catbody?
Avatar billede jakobhh Nybegynder
01. juni 2004 - 13:37 #6
Nej, det har ikke hjulpet. Den som catbody og erikjuul hentyder til, er en hel ramme der kommer omkring hele dokumentet. Det jeg ser i mit dokument er bare 4 klammer (for at være helt nøjagtig, er det 4 90 graders vinkler der er placeret i hvert hjørne). De generer mig satme. Så er det sagt........
Avatar billede jkrons Professor
01. juni 2004 - 16:05 #7
His mig hænger de to ting sammen, altså hjørnerne og den stiplede linie. De fremkommer sammen og forsvinder sammen og jeg har ikke været i stand til atvise hjørnerne alene.

Har du prøvet standardproceduren i den slags tilfælde, nemlig at omd'øbe dit normal.dot og se om det hjælper?
Avatar billede hcma Novice
01. juni 2004 - 18:50 #8
hænger også sammen hos mig.
Avatar billede sarben Nybegynder
06. august 2009 - 10:54 #9
Hej

Jeg har samme problem.
Avatar billede jkrons Professor
07. august 2009 - 09:20 #10
Fra Startknappen vælgeers Programmer - Microsoft Office. Vælg Microsoft Office Værktøjer - Sprogindstillinger. Sørg for, at ingen orientalske sprog er aktiverede.