Avatar billede dr._deagle Nybegynder
26. maj 2004 - 20:29 Der er 5 kommentarer

Opgradering fra Windows 98 til Windows 98 se?

Hej
Kort og godt:
Kan man opgradere fra Windows 98 til Windows 98 se, uden at skulle til at formatere? Og i så fald, hvordan gøres dette så?

På forhånd tak
Dr. Deagle
Avatar billede cp1 Nybegynder
26. maj 2004 - 20:38 #1
det ka du godt,du sætter cd'en i og så starter installationen,følg anvisningerne ;)
(skal være samme sprog ellers duer det ikke )
Avatar billede c-holst Novice
26. maj 2004 - 22:12 #2
hvis du vil gemme dine filer, med mere, men have en ren installation af windows, så du slipper af med bjerget af filer der nu bliver overflødige, kan du genstarte i windows, og i promten skrive denne kommando
deltree c:\windows*.*  Makinen vil tygge på det noget tid.
så sletter du windows biblioteket. Du skal så geninstallere alle dine programmer, men du kommer uden om en formatering og får en nyinstallation.

inden da kan du jo gå ind i tilføj fjern programmer og afinstallere alt hvad du ikke lige har tænkt dig at tage med videre. ellers kan det komme til at drille dig lidt, i form af rester hist og her.

Bare lige en sidekommentar, som står helt for min egen regning.
Avatar billede c-holst Novice
26. maj 2004 - 22:13 #3
genstarte i dos naturligvis...sorry for den
Avatar billede c-holst Novice
12. juni 2004 - 21:44 #4
Hvordan går det så, har du brug for mere hjælp, så kom med lidt respons
Ellers må du gerne lukke tråde her
Avatar billede c-holst Novice
12. september 2004 - 22:20 #5
Har du brug for mere hjælp, ellers må du genre lukke tråden, så andre også kan få glæde af den

mvh
carsten