Avatar billede wraper Nybegynder
26. maj 2004 - 15:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

størrelses bestemt ur?

X jeg har fundet en masse ure på nettet i javascripts, men jeg kan ikk få dem tila t KUN fylde et bestemt antal i en boks :(

Er det muligt at lave dem så de kun er i en box du selv kan bestemme størrelsen på?

Evt nogen der vil hjælpe? :)

Jeg kan ikk kode javascritp, men hører at er opdaterende ur kun er muligt i java hvis du ikk vil køre iframe!
Avatar billede roenving Novice
26. maj 2004 - 15:56 #1
Man kunne selvfølgelig også lave det i java ...

Som er noget voldsomt forskelligt fra javascript !-)
Avatar billede wraper Nybegynder
26. maj 2004 - 15:58 #2
javascript så.. nogen der kan det? :D
Avatar billede wraper Nybegynder
07. februar 2005 - 14:05 #3
fdg