Avatar billede sunep Nybegynder
26. maj 2004 - 10:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

flush privileges

Er det muligt at lave en FLUSH PRIVILEGES på en mysql database, fra et PHP script, det skal bruges til at jeg er ved at lave et administrations interface til oprettelse af brugere og databaser på en mysql server
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2004 - 10:29 #1
Kan du ikke sende den som en query med mysql_query(); ?
Avatar billede sunep Nybegynder
26. maj 2004 - 10:40 #2
doh.. sorry mig der var dum der :) vil du have pointne eller skal jeg selv tage dem igen?