Avatar billede rolf Nybegynder
26. maj 2004 - 09:51 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Er det nogen der vil lave et Top banner !

Hej,
Jeg laver iøjeblikket et frivilligt stykke arbejde for jordrup og omegn, og i den forbindelse kunne jeg godt bruge lidt grafisk hjælp. Jeg ved godt siden er lidt kedelig, men på nuværende tidspunkt er jeg ved at løbe tør for tid, så jeg vil egentlig bare gerne have det på plads. Størrelsen på på banneret er 750 x 100, men det kan gøres større.
Håber der er en der har tid til at hjælpe...
Hilsen
Rolf
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. maj 2004 - 09:56 #1
Hvad skal der stå?
Er der mulighed for at se siden, som inspiration?
evt hvilke farver?
Avatar billede rolf Nybegynder
26. maj 2004 - 10:02 #2
Undskyld, du kan se siden på denne adresse http://www.rsz.dk/website/ - og teksten kunne være Jordrup og Omegn.

Hilsen
Rolf
Avatar billede bill20 Nybegynder
26. maj 2004 - 10:37 #3
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. maj 2004 - 10:38 #4
http://medlem.jubii.dk/rsnbrg/banner1.jpg

eller skal det være mere enkelt?
Avatar billede sirub Nybegynder
26. maj 2004 - 11:13 #5
Avatar billede rolf Nybegynder
26. maj 2004 - 11:27 #6
Hej, Jeg tester lige de indkomne forslag iaften.
Avatar billede donkz Nybegynder
26. maj 2004 - 18:22 #7
Prøver at lave noget om 5 min !
Avatar billede donkz Nybegynder
26. maj 2004 - 18:37 #8
http://frip.dk/donkz/jordrup.jpg
- Håber at du kan lide det, sig hvis at der er noget du gerne vil ha lavet om!
Avatar billede rolf Nybegynder
26. maj 2004 - 19:19 #9
Hej,
Har lige testet de enkelte muligheder igennem, og lige nu hælder jeg til to løsninger, den ene er fra Rosenberg, og den anden er fra Donkz, som jeg også virker meget frisk, der er dog et farve problem, det passer ikke helt sammen. Jeg har prøvet at lægge de to muligheder på hver deres side
http://www.rsz.dk/jordrup/
http://www.rsz.dk/website/
Hilsen
Rolf
Avatar billede rosenberg Nybegynder
26. maj 2004 - 21:09 #10
Jeg kan se at jeg ikke har komprimeret mit banner godt nok, det undskylder jeg og retter ;)

Kan se den skære lidt af banner... skulle højden ikke være 100 ?

/rosenberg
Avatar billede rolf Nybegynder
26. maj 2004 - 21:16 #11
Yep, jeg kan godt komprimerer den, og ja størrelse skal være 100, og ellers kan jeg bare tilpasse koden en smule, hvad størrelse har du brugt?
/Rolf
Avatar billede rosenberg Nybegynder
27. maj 2004 - 00:32 #12
100 ;)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
27. maj 2004 - 00:33 #13
du har komprimeret det alt for meget ;) jeg laver lige en 2 sec
Avatar billede rosenberg Nybegynder
27. maj 2004 - 00:37 #14
nu har jeg komprimeret det ;) og lige givet teksten en sort outline ;)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
27. maj 2004 - 00:37 #15
http://medlem.jubii.dk/rsnbrg/banner1.jpg og lige et svar, hvis nu ;)
Avatar billede rolf Nybegynder
27. maj 2004 - 08:42 #16
Hej Rosenberg,
Det er rigtig flot, det du har lavet. Jeg havde set forkert med størrelsen , det er dog rettet nu.
Hilsen
Rolf
Avatar billede rosenberg Nybegynder
27. maj 2004 - 14:03 #17
;)
Avatar billede rolf Nybegynder
27. maj 2004 - 18:41 #18
Jeg har valgt løsningen fra Rosenberg, da jeg synes den passer bedst til siden, men jeg vil gerne sige tak til alle som har lavet et forslag.
Rosenberg er der mulighed for at jeg kan modtage PSD filen på dit forslag?
Hilsen
Rolf
Avatar billede rosenberg Nybegynder
27. maj 2004 - 19:18 #19
ja selvfølgelig.... Din mail!??
Avatar billede rolf Nybegynder
27. maj 2004 - 19:24 #20
Det er rs@rsz.dk
Avatar billede rolf Nybegynder
27. maj 2004 - 20:03 #21
Undskyld jeg forstyrer igen, men det ser ud til at jeg har et problem med ovenstående email adr. kan du istedet sende til szimnau@worldonline.dk.
Takker
Avatar billede rolf Nybegynder
07. juli 2004 - 18:15 #22
Hej Rosenberg,
Jeg har ikke modtaget psd filen, vil du ikke være rar at sende den til mig?
Hilsen
Rolf