Avatar billede yian69 Nybegynder
24. maj 2004 - 11:08 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Spyware problemer

Hejsa
Jeg bliver angrebet på det groveste af spyware! Jeg har ellers altid kunne holde det væk med de anbefaledede software fra spywarefri´s hjemmeside men nu er detr slut, Ad-aware kan finde alle problemerne, men ikke fjerne dem og nu bliver jeg automatisk logget på spywarefri´s hjemmeside sammen med en masse pornosider, undskyld jeg bander men hvá fanden gør jeg nu?

Jan
Avatar billede espersen Novice
24. maj 2004 - 11:11 #1
læs her , http://eksperten.dk/artikler/127 - smid log herind (en haj kommer forbi og hjælper dig)
Avatar billede serverservice Praktikant
24. maj 2004 - 11:51 #2
fjern midlertidige internet filer og cookies.
Du skal bruge både spybot og adaware - til sidst plejer den at spørge om den skal køres ved genstart for at fjerne resten - her skal du svare ja.
Avatar billede yian69 Nybegynder
24. maj 2004 - 12:33 #3
Jeg er helt med på hvad i mener, begge to og da jeg er i sidste øjeblik med spørgesmålet, inden jeg skal ud og arbejde ( jeg arb.offshore) så deler i point! Smid et svar begge 2!
Jeg er nok tvunget til at starte helt forfra, tror der er flere problemer, kan nemlig ikke komme ind i min computer, mækeligt, kan faktisk kun kommunikere, her på nettet, måske fordi jeg stadig bruger 98 SE..... Det laver jeg om når jeg kommer hjem igen.... Tak for hjælpen  any way
Avatar billede serverservice Praktikant
24. maj 2004 - 12:36 #4
Du skal bare installere oveni det gamle. se her http://www.dannyboyd.frac.dk - windows repair.
Avatar billede espersen Novice
24. maj 2004 - 12:53 #5
OK - regner med at du installere WinXP :; så læs denne tråd hvor der er mange gode tips og links : http://eksperten.dk/spm/497738

HUSK at hente SP1a + kritiske updates + sasser-update ned INDEN du går på nettet - ellers bliver du igen ramt hårdt af virus/spyware m.v.
Avatar billede yian69 Nybegynder
24. maj 2004 - 13:34 #6
Kanon med denne responce og tak for hjælpen!
Delingen af points forklares således:
Flot hjemmeside fra dannyboyd og gó hjælp til 98 ; jeg er træt dette gamle system, har jeg fundet ud af, så jeg skifter, når jeg kommer hjem igen!
Tak til espersen for linkene omkring WinXP, det er et nyt system, som jeg først skal lære at kende
Avatar billede serverservice Praktikant
24. maj 2004 - 13:40 #7
Ok tak for point så og feedback
Avatar billede yian69 Nybegynder
24. maj 2004 - 13:41 #8
Til espersen!!!!
Jeg opretter et nyt spøgesmål til dig, under espersen( mente jeg havde delt dem men, et eller andet gik galt)
Avatar billede yian69 Nybegynder
24. maj 2004 - 13:46 #9
Avatar billede espersen Novice
24. maj 2004 - 13:47 #10
thx ;o)
Avatar billede cdc Novice
24. maj 2004 - 14:33 #11
Hvis espersen skal have points, må dannyboyd dele ud af de modtagne points i dette spørgsmål ved at lave et nyt spm. men ref til dette....

/cdc - CoAdmin

ref.: http://www.eksperten.dk/spm/501824
Avatar billede serverservice Praktikant
24. maj 2004 - 14:38 #12
Det er ok opretter et så...
Avatar billede serverservice Praktikant
24. maj 2004 - 14:40 #13
Avatar billede espersen Novice
24. maj 2004 - 15:43 #14
jeg har oprettet denne http://www.eksperten.dk/spm/501891
så får yian69 200 retur - så er der balance i det igen...

(sidder på jobbet - så fik ikke lige set de sidste accepter/indlæg)