Avatar billede nph12 Nybegynder
23. maj 2004 - 17:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tv kort til en barbær

Hej
Jeg skal bruge et tv kort til en barbær. Jeg har følgende krav til kortet:

USB 2
Fjernbetjening
Tekst-tv
En god softwarepakke (skal kunne optage fra tv-programmerne også at man kan se en udsendelse forskudt)

Jeg vil gerne have oplyst: priser, hvor jeg kan købe kortet og evt. anmeldelser af kortet
Avatar billede nph12 Nybegynder
23. maj 2004 - 17:09 #1
Barbær = bærbar :-)
Avatar billede chrisser_vest Nybegynder
23. maj 2004 - 17:25 #2
Du må lede lidt på edbpriser.dk eller gate2prices.dk, de kan oplyse det hele. Det med at den skal kunne optage og afspille forskudt er noget softwaren skal kunne håndterer. Der virker showshifter godt.
Avatar billede doublejoble Praktikant
23. maj 2004 - 20:35 #3
jeg har prøvet terratec cinergy 200 usb kortet.
Det kan hvad du har brug for og er et rigtigt godt kort.
Mit var købt ved www.2it.dk til 908 kr.
Hvis du har kabel eller parabol kan du bruge det, men hvis du har en almindelig antenne skal du ikke vælge dette kort, for det kræver et perfekt signal for at lave et godt billede.
Avatar billede nph12 Nybegynder
23. maj 2004 - 20:41 #4
Vil det kunne køre på TDC Kabel TV?
Avatar billede doublejoble Praktikant
23. maj 2004 - 23:44 #5
læs mere om det på denne side
http://hardware.no/art.php?artikkelid=5217
Avatar billede nph12 Nybegynder
24. maj 2004 - 10:25 #6
Jeg har været inde på både edbpriser.dk og gate2prices.dk, men har svært ved at finde ud af hvilke kort som opfylder mine krav.

Der er ikke forskellige typer kort - nogle til at se tv på, andre til at kunne "overspille" f.eks gamle vhs-bånd til computeren og tilsidst nogle som kan begge dele.
Avatar billede nph12 Nybegynder
25. maj 2004 - 12:00 #7
Jeg kunne godt lige tænkt mig lidt mere hjælp!
Avatar billede doublejoble Praktikant
27. maj 2004 - 19:24 #8
nph12 - prøv evt at oprette dit spørgsmål i den rigtige kategori.
Måske sidder der nogle hajer der og venter på dig.
jeg mener det er
Eksperten : Spørgsmål & Svar : Generelt IT : Video :

tak for point og held og lykke.
Avatar billede nph12 Nybegynder
28. maj 2004 - 11:19 #9
Tak for tipset. Jeg har oprettet et nyt spørgsmål i den rigtige kategori http://www.eksperten.dk/spm/503580

doublejoble: Tak for din hjælp :-)