Avatar billede beez Nybegynder
22. maj 2004 - 14:02 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Skifte IP, hvordan?

Ja, hvordan skifter man IP?

I skal ikke blande jer i hvorfor jeg skal ha' skiftet den.

Vil gerne bare have svar - tak!
Avatar billede leif Seniormester
22. maj 2004 - 14:06 #1
Hvis det er din WAN IP skal du snakke med din internetudbyder !!!!
Avatar billede grunken Nybegynder
22. maj 2004 - 14:09 #2
eller bruge en proxy :o)
Avatar billede olebole Juniormester
22. maj 2004 - 14:09 #3
<ole>

Det er forbudt at spørge om noget, der skal bruges til noget ulovligt. Når man gerne vil skifte (sløre) sin IP, er det i langt de fleste tilfælde, fordi man vil foretage sig noget ulovligt.
Kan du derfor ikke sandsynliggøre, du ikke skal bruge det til noget ulovligt, tror jeg ikke, du bør blande dig i, hvad vi skal blande os i  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede beez Nybegynder
22. maj 2004 - 14:10 #4
Skal ind på en hjemmeside. Er blevet "banned" af en uskyldig grund.
Avatar billede popsy Novice
22. maj 2004 - 14:13 #5
Hmm, uskyldig? http://www.eksperten.dk/spm/499832 Don't think so!
Avatar billede beez Nybegynder
22. maj 2004 - 14:13 #6
*G* :D
Avatar billede olebole Juniormester
22. maj 2004 - 14:13 #7
Jamen, hvis du er uskyldig, kan du jo bare snakke med Admin på det pågældende site.
Du kan ikke forlange, nogen her vil hjælpe dig til at bryde ind på et site, hvor du er blevet låst ude af Admin.
Vi kan jo ikke bedømme, om det er berettiget eler ej - og Admin kunne jo være en af os ... eller en nær ven.
Avatar billede olebole Juniormester
22. maj 2004 - 14:15 #8
I stedet for at grine dumt, burde du - hvis du ønsker at beholde din bruger - se at få lukket dette spm. i en fart!
Avatar billede beez Nybegynder
22. maj 2004 - 14:16 #9
Closed.
Avatar billede leif Seniormester
22. maj 2004 - 15:06 #10
Du er sku' da en kæmpe idiot, undskyld mit sprog, men det er sku' da for dumt. Håber du har lært noget af det.
Avatar billede olebole Juniormester
22. maj 2004 - 22:03 #11
leif >> Hvis du kikker i den anden tråd og sammenholder den med denne, er der desværre ikke noget, der tyder på det. Jeg håber i den grad, at pacr00n politi-anmelder ham og sørger for, hans forældre bliver adviseret.

Først bryder knægten ind og roder rundt i andres personlige ting. Derefter sidder han og gemmer sig bag sin lave alder - OG starter den-onde-lynemig forfra med at ville foretage indbrud.
Det tyder på en vis forhærdelse og kriminelt sindelag, det ikke er et sekund for tidligt at få styr på. Der er tydeligvis gået noget _helt_ galt i opdragelsen af ham og spørgsmålet er, om det er gået op for hans forældre.

Man skylder både ham selv og hans forældre at nagle ham for denne forseelse - og det på en måde, så forældrene ikke kan undgå at opdage det og dermed får en mulighed for at få ham rettet ind på et mere hensigtsmæssigt spor.
/mvh
Avatar billede beez Nybegynder
12. juni 2004 - 01:55 #12
luk røven ole bole din lille lort
Avatar billede thedeathart Nybegynder
12. juni 2004 - 02:05 #13
beez.. du burde overveje at lære at tale ordenligt, hvis du ikke også vil midste din bruger herinde.. Experten logger din ip, og kan fakisk god lave en politi-anmeldelse på dig.

Hvis du nogensiden er blevet dømt for hackning ect. så kommer du ALDRIG til at arbejde bagved en computer..

Så tal ordenlig og overhold loven...
Avatar billede beez Nybegynder
12. juni 2004 - 02:13 #14
Ok undskyld.................. skal nok prøve