Avatar billede oppes Seniormester
15. februar 2001 - 01:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows update

når jeg kliker windows update så kommer jeg altid til finsk version, hvordan kan jeg skifte det tilbage til dansk version ?????
tak på forhand. seppo
Avatar billede ret Nybegynder
15. februar 2001 - 02:03 #1
Har du checket om \"regional settings\" står til Dansk undet \"kontrol panelet\".
Avatar billede dudesicko Novice
15. februar 2001 - 03:42 #2
Ved ikke helt hvad det heder på dansk da jeg bruger engelsk version, men lad os prøve.

Tryk på \"tool/internet options\"
Du skulle nu være inde i indstillingerne, nederst ser du nogle knapper, den ene af dem er \"languages...\" kaldes sikkert sprog p dansk, tryk på den.
Der står nu sikkert Finnish [Fi] hvis det gør så installer den danske i stedet for, ved at trykke på \"add..\". og du skulle nu gerne kunne opdatere den danske version igen :)

Håber jeg.

</martin>
Avatar billede dudesicko Novice
15. februar 2001 - 03:43 #3
Oh skulle være et svar :)

Foresten slet den finske.
Avatar billede dudesicko Novice
15. februar 2001 - 20:20 #4
Virkede det ?
Avatar billede dudesicko Novice
25. februar 2001 - 01:22 #5
Hallo. luk lige det her SPM tak.
Avatar billede oppes Seniormester
06. april 2001 - 20:25 #6

tak for oplysninger.
alt virker godt igen
oppes
Avatar billede oppes Seniormester
21. oktober 2001 - 01:23 #7
mange ak til allehjæpsomme sjæler har løst broplemet
oppes