Avatar billede martin-alm Nybegynder
21. maj 2004 - 13:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Formatering af xp?

Hej lige et enkelt spørsmål!

jeg vil ved hjælp af xp cd'en formatere min comp.
men når jeg når til punktet hvor jeg kan vælge at slette vil den ikk være med til det pga der ligger installations filer til windows på drevet! nogen ider?
Avatar billede martin-alm Nybegynder
21. maj 2004 - 13:48 #1
har prøvet at finde de filer og fjerne dem men kan ikk finde dem!
21. maj 2004 - 13:51 #2
Når du i forbindelse med installationen kommer til valg af partition XP skal installeres på, kan du vælge at slette den eksiterende partition, og efterfølgende oprette en ny.
Avatar billede martin-alm Nybegynder
21. maj 2004 - 13:53 #3
det er der den siger jeg ikk kan slette pga de filer!
21. maj 2004 - 13:56 #4
Hvis du booter fra CD'en kan du altid slette partitionen uanset hvad, der ligger på den af filer.

Jeg tror du er kommet et skridt videre i installationsprocessen.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
21. maj 2004 - 14:00 #5
el. prøv at skifte til feks. NTFS (hurtigt), så formatere den også..

ellers brug en startdiskette,
eller stik den i anden pc, og kør formateringen der.. sikkert den hurtigste løsning..O)
Avatar billede hcma Novice
21. maj 2004 - 15:22 #6
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. juli 2004 - 17:10 #7
Vær sød at lukke..O)
marker navnet og tryk på accepter..
Avatar billede martin-alm Nybegynder
17. juli 2004 - 20:00 #8
sry havde jeg helt glemt er ikk herinde så tit! jeg smed den over i en anden pc og gjorde det den vej!
Avatar billede hcma Novice
17. juli 2004 - 22:01 #9
bartfreak + martin-alm >>  ????  skulle bartfreak have point ???
Avatar billede martin-alm Nybegynder
18. juli 2004 - 01:32 #10
vis du ser hans kommentar, og min kommentar senere kan du se jeg brugte hans råd! så ja det skulle han er jeg ret overbevist om!
Avatar billede hcma Novice
18. juli 2004 - 10:37 #11
bartfreak + martin_alm >>    en STOR UNDSKYLDNING fra mig
havde ikke set kommentaren, men kun svaret (min fejl), så jeg havde totalt misforstået det.