Avatar billede michenlar Nybegynder
20. maj 2004 - 08:56 Der er 5 kommentarer

Hvor finder jeg chat med mulighed for at give karantæne

Hvor finder jeg chat med mulighed for at give karantæne.
Man skal kunne logge en ip eller bruger af.
Jeg skal kunne tildele brugernavn og password så jeg selv bestemmer hvem der har adgang.
Så skal den være på dansk.
Hjælp Michael
Avatar billede militz Nybegynder
24. maj 2004 - 22:25 #1
Du kan bruge et chat-program som hedder "Roger Wilco". Programmet giver dig mulighed for at oprette en server, hvor dine venner og bekendte kan logge på med en adgangskode/Password.

Programmet fungerer fint med spil. Der kan snakkes med flere deltagere.

Programmet kan hentes i en shareware udgave på: http://rogerwilco.gamespy.com/

Militz
Avatar billede michenlar Nybegynder
25. maj 2004 - 07:15 #2
Hej Millitz
Linket du gav mig er ikke aktivt ????

Michael'
Avatar billede militz Nybegynder
25. maj 2004 - 08:44 #3
Hej Michael.

Det forstår jeg ikke. Linket er aktivt hos mig. Søg på google.com efter Roger Wilco.

Det skal siges at jeg har nærlæst dit spørgsmål yderligere og set at den skal være på danske. Hvorfor bruger du ikke bare MSN? Hvad skal chatten bruges til?

Militz
Avatar billede michenlar Nybegynder
25. maj 2004 - 08:56 #4
Det skal vare en chate med flere rum på eget website, man skal kunne intergrere den med eget design.Som admin skal du kunne logge af eller spærre en ip som ikke opfører sig ordentligt i chatten.
Så skal den være overskuelig

Michael
Avatar billede militz Nybegynder
25. maj 2004 - 09:18 #5
Den kan jeg sgu ikke lige hjælpe dig med desværre. Jeg troede det bare var til at spille med. Sorry. Jeg håber du finder det du skal bruge.

Militz