Avatar billede bentbent Nybegynder
19. maj 2004 - 13:25 Der er 12 kommentarer

Nyt design til løsning!

Hejsa eksperter!

Vi er et mindre web firma som sælger standard webløsninger, vi står dog nu og mangler et moderne og flot design som kan bruges til denne standardløsning. Da vi desværre ikke er de store designere spørger vi jer om I kan hjælpe med nogle flotte designs?

Vi håber ikke dette er mod ekspertens regler men vi har oprettet en lille konkurrence hvor man kan vinde en mp3 afspiller, for at hæve interessen lidt!

der kan læses mere på: www.stein-graphic.dk/konkurrence/

Vi vil selvfølgelig opdatere denne tråd, så alle kan se de forskellige forslag!
Avatar billede Kengun Praktikant
19. maj 2004 - 14:07 #1
hmm, "smart" måde at få mange designs for en rimelig penge....
Avatar billede cob Nybegynder
19. maj 2004 - 14:13 #2
hvis i vil ha´ designs så ansæt en designer i stedet for det her pjat
Avatar billede cdc Novice
19. maj 2004 - 14:29 #3
Der må ikke uddeles points, når der er andre "betalingsformer", så som gaver/præmier eller penge.

Og samtidig vil jeg også sige at man ikke behøver at komme med unødvendige spam kommentarer i spørgsmålet.

/cdc - CoAdmin
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2004 - 15:05 #4
Vi lige citere vilkårne for dem der skulle overse dem:

"Deltageren tiltræder ved sin indsendelse af bidrag til Stein Graphic Design konkurrence 2004 følgende almene vilkår:

Stein Graphic erhverver de fulde, eksklusive og uindskrænkede rettigheder til de modtagne bidrag. Ved rettigheder forstås alle relevante immaterial-og markedsføringsrettigheder herunder men ikke begrænset til rettigheder i medfør af Markedsføringslovens § 1 & 5, Ophavsretsloven, Varemærkeloven, Designloven & Patentloven. Rettighedsoverdragelsen er uden geografiske, tids- eller mediemæssige begrænsninger, og kan videreoverdrages.

Deltageren har ikke krav på vederlag i forbindelse med Stein Graphics udnyttelse af de erhvervede rettigheder.

Deltageren er uberettiget til selv eller lade andre udnytte De modtagne bidrag uden Stein Graphics forudgående samtykke. Stein Graphic erhverver enhver form for ejendomsret til materiale, som indgår i og/eller ligger til grund for de modtagne bidrag."
Avatar billede lordhead Nybegynder
19. maj 2004 - 16:54 #5
Jeg er måske interesseret i opgaven. Dog vil jeg gerne fastslå, at jeg ikke har forstand på asp, så alternativt laver jeg siden i .shtml-format (SSI) som såvidt jeg har forstået minder meget om asp angående inkluderede filer.

Jeg kan se at i har en deadline på jeres side. Hvis jeg får tid og lyst, vil jeg aflevere et 'template' inden for deadline.

I høre nærmere hvis et design er på trapperne..

/Rune
Avatar billede lordhead Nybegynder
19. maj 2004 - 16:57 #6
Spørgsmål til side: hvorfor vil i have en anden person til at designe en side til et 'webbureau' - i burde da selv kunne klare opgaven ;-)
Avatar billede nfk Nybegynder
19. maj 2004 - 17:06 #7
skod at det skal være asp hvad med php
Avatar billede bentbent Nybegynder
19. maj 2004 - 17:07 #8
designet kan sagtens afleveres i html eller shtml, det er mest designet vi er interesseret i! I værste tilfælde ville et billede være nok!

Jeg kan se at folk ikke er så positive over denne konkurrence, men det må man jo selvfølgelig helt selv om. Det skal dog lige siges, at vi kun skal bruge ét design til vores egen startside, og at denne konkurrence ikke er et scam til at få en masse billige designs. Så hvis man har lyst til, at have muligheden for at vinde en smart Mp3 afspiller, er alle mere end velkommen til at deltage!
Avatar billede lordhead Nybegynder
19. maj 2004 - 17:59 #9
Kan det så også afleveres i php?
Avatar billede lordhead Nybegynder
19. maj 2004 - 18:16 #10
og så lige en ting til - mine designs er ikke med tabeller
Avatar billede 3bmmorten Nybegynder
19. maj 2004 - 22:51 #11
Hvis i har startet et firma, synes jeg ikke man skal få "Eksperten" til at lave nogle af jeres designs. Inden man starter et firma bør man vide, hvad man går ind i.
Det er bare min mening.
Avatar billede reffak Nybegynder
30. maj 2004 - 15:00 #12
3bmmorten> Hold nu op med at bitche. Du aner jo ikke hvad deres ekspertice er.

bentbent> Fuld forståelse for problemer med design. Jeg vil anbefale jer at kigge på nogle af de firmaer som sælger designs - jeg har selv benyttet mig af:

http://www.liquid-2d.com/
http://www.template-monster.com/

Priserne er langt under udviklingsomkostningerne ved at lave det selv.