Avatar billede kloge-aage Nybegynder
19. maj 2004 - 02:48 Der er 2 kommentarer

Aktivering af Norton SystemWork

SystemWork 2004 Pro. var netop blevet installeret og aktiveret på min XP. Ca. 2 timer senere blev CD-rom'en og coveret med nøglen stjålet fra mit kontor.
Så er spørgsmålet; "kan min kollega, som har stjålet softwaren, aktivere dette program på sin pc'er, når den allerede er aktiveret på min pc'er" ?.
Avatar billede obmm Nybegynder
07. marts 2006 - 20:20 #1
Luk så det spørgsmål lidt forældet!
Avatar billede obmm Nybegynder
21. august 2009 - 20:04 #2
lukket