Avatar billede rolf Nybegynder
18. maj 2004 - 20:40 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Er dette for kedeligt?

Hej,
Jeg har lavet lidt frivilligt arbejde til en hjemmeside for den by jeg bor i, og resultatet kan i se på linket nedenunder. Der er indnu ikke så meget indhold på siden, da jeg gerne vil have rammerne på plads, inden jeg begynder at fylde på. Men nu er jeg blevet itvivl om farverne, da min kone synes de er for kedelige, hvad siger i?

Hvis der er nogen der har en ide til en top logo, så lige til, det vil jeg gerne kaste en del points efter, da mit grafiske er rimelig dårligt.

http://www.rsz.dk/website/
Hilsen
Rolf
Avatar billede weblex Nybegynder
18. maj 2004 - 21:05 #1
Jeg synes du skal hilse din kone og fortælle hende, at hun har en god smag :-)
Avatar billede wolfcas Nybegynder
18. maj 2004 - 21:24 #2
Jeg jeg må give din kone helt ret... sælger vist ikke så godt ...
Avatar billede strych9 Praktikant
18. maj 2004 - 21:58 #3
Jow, de er kedelige, men på den anden side behagelige at se på og byportaler synes jeg alligevel plejer at være ret kedelige.
Synes at du skal få resten af grafikken lavet, og dernæst vælge farveskema for tekst, baggrund, links ud fra farverne i grafikken. Eyedropper tool i Dreamweaver kommer man langt med. =)
Avatar billede strych9 Praktikant
18. maj 2004 - 22:00 #4
og forresten, i stedet for at skrive blabla så brug "Lorem ipsum dolor sit" osv. Der er en lorem ipsum generator her: http://www.lipsum.org/ =)
Avatar billede rolf Nybegynder
19. maj 2004 - 12:16 #5
Mange tak for jeres kommentar, jeg har besluttet at Strych9 skal have lidt flere points, pga. tippet med lipsum.
hilsen
Rolf
Avatar billede weblex Nybegynder
19. maj 2004 - 16:08 #6
Det var billigt tjente point, så jeg skal ikke klage :-) Håber at du ikke tog det alt for ilde op...
Avatar billede rolf Nybegynder
19. maj 2004 - 17:57 #7
absolut ikke, jeg var nok godt klar over at farverne var lidt kedelige :-), men det var vigtigt for mig at det ikke blev for prangende, og nemt at læse, men jeg kom vist lidt for langt til over i den ene grøft..:-)
hilsen
Rolf