Avatar billede rsvend Nybegynder
17. maj 2004 - 12:29 Der er 7 kommentarer

Kan man lave et link til download af en mappe (med indhold)

.. fra serveren?
Eller skal indholdet være i f.eks. en ZIP fil?
Avatar billede mc_goblen Praktikant
17. maj 2004 - 12:34 #1
jeg vil mene at enten skal du linke til bestemte filer, eller også skal du lave noget (evt. FTP) som linker til en hel mappe, hvor brugeren så selv kan gå ind og vælge alle filer.
Avatar billede logsuppe Nybegynder
17. maj 2004 - 13:00 #2
PRØV AT LAVE DIN LINK SÅDAN: www.DINSIDE.DK/MAPPE/
Avatar billede logsuppe Nybegynder
17. maj 2004 - 13:01 #3
SÅ ÅBNER DEN BARE MAPPEN....
Avatar billede roenving Novice
17. maj 2004 - 13:09 #4
>>logsuppe

-- det er ikke så pænt at råbe folk ind i hovedet, så kan du ikke lige slå capslock fra ?-)
Avatar billede rsvend Nybegynder
17. maj 2004 - 13:23 #5
Brugeren skal kunne downloade hele mappen med indhold - med et enkelt klik..
Avatar billede olebole Juniormester
17. maj 2004 - 15:57 #6
<ole>

Det kan du ikke - så må du zippe indholdet  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2004 - 20:54 #7
Det kan også lade sig gøre at lave et script i f.eks. PHP eller ASP, som pakker mappen sammen, når der bliver bedt om den, men det er faktisk smartere bare at pakke den selv i forvejen.