Avatar billede human Nybegynder
10. maj 2004 - 23:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor henter jeg quanta

heysa!

Jeg sidder og skal have hentet quante. Jeg bruger det på min egen linux box. Men her har jeg kun adgang til en med windows. Så hvor kan jeg hente Quanta til windows, selvfølgelig en gratis version.

Jeg ved den findes :)
Avatar billede jpvj Nybegynder
10. maj 2004 - 23:32 #1
http://www.smga3000.com/thekompany/QuantaGoldDemo/

Men det er kun en demo version... det ser ud som om at produktet er kommercielt.
Avatar billede human Nybegynder
10. maj 2004 - 23:34 #2
Yup.. Det har jeg allerede.. Men det koster penge, dur ikke. Jeg havde engang en version som ikke var gold. Den var helt gratis.
Avatar billede strych9 Praktikant
11. maj 2004 - 00:15 #3
quanta projektets side er på http://quanta.sourceforge.net/ og som det kan ses udbyder de kun source kode, og ikke færdigkompilerede pakker til windows.
Hvis du ikke vil betale dig til en færdig version så må du igang med Cygwin og kompilere qt og quanta selv.
Avatar billede human Nybegynder
11. maj 2004 - 00:40 #4
Okay.. Er det noget du kan fortælle noget om hvordan jeg gør..? Eller evt. smide en link til en artikel/tutorial?
Avatar billede strych9 Praktikant
11. maj 2004 - 00:54 #5
desværre ;(  men umiddelbart tror jeg det er ret bøvlet.
Avatar billede human Nybegynder
11. maj 2004 - 00:55 #6
Ja kunne jeg forestille mig.. Men hvad gør man ikke for at få sin yndlings editor? ;)

Lader det lige stå åbent og ser om andre kan give et par råd...
Avatar billede human Nybegynder
29. maj 2004 - 21:40 #7
lukket