Avatar billede jumpy Nybegynder
10. maj 2004 - 15:24 Der er 7 kommentarer

kan ikke åbne guiden til hjemme / kontor netværk i xp

Jeg har en almindelig bredbåndsrouter med 4 udtag. Har tidligere haft held til at forbinde 2 computere i netværk til delt internetforbindelse, men siden jeg ominstallerede windows xp på den ene og windows me på den anden, kan jeg ikke åbne guiden til hjemme / kontor netværket, og kan således ikke køre en ny installation på windows Me maskinen. ( den afviser den gamle installation på disketten, da den allerede er brugt en gang )
Avatar billede kenp Novice
10. maj 2004 - 16:09 #1
du kan jo bare lave en ny diskette på din XP`?
Avatar billede jumpy Nybegynder
15. maj 2004 - 14:21 #2
How? når jeg ikke kan åbne guiden til installation af netværk på Xp?
Avatar billede kenp Novice
15. maj 2004 - 23:19 #3
så kan du gøre det manuelt ved at selv aætte dem i samme arbejdsgruppe, for det er faktisk det eneste den gør ;)
Avatar billede jumpy Nybegynder
20. juli 2004 - 13:33 #4
Det viste sig at driveren til netkortet i Win Me - af en eller anden grund - var holdt op med at virke. Reistallerede, og no problems.
Tak for interessen, men jeg ender med at give mig selv points.
Avatar billede kenp Novice
20. juli 2004 - 13:41 #5
det tog dig jo også kun 2 måneder og 5 dage at gøre det!
Avatar billede jumpy Nybegynder
30. juli 2004 - 14:43 #6
Det vitige svar er nok et points værd. Hvordan gør man?
Avatar billede kenp Novice
30. juli 2004 - 20:58 #7
nææ ingen point til mig ;) du marker bare dit eget navn og trykker accpter (mit kan du ikke vælge da jeg ikke har lagt et svar)