Avatar billede ebe Praktikant
10. maj 2004 - 10:54 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke ændre front-page sider mere.

Når vi prøver at redigere hjemmesiden (er lavet her på computeren med front-page) kan dette ikke lade sig gøre mere. Når jeg højreklikker på et område, er knapperne klip, kopier, sæt ind osw... nedtonede. Det er lidt ærgerligt, der er brugt en masse tid på siderne og de skulle jo gerne blive større :)

Jeg har ikke forstand på front-page, jeg har kun checket at siderne ikke er skrivebeskyttet under windows, og det er de ikke. Hvad kan der være galt??
Avatar billede cdc Novice
10. maj 2004 - 10:57 #1
Har du prøvet efter at have genstartet maskinen
Avatar billede jnissen Nybegynder
10. maj 2004 - 11:01 #2
Er det en lovlig version af frontpage du har? Hvis det er den demo eller lign, bliver funktionerne deaktiveret når tiden er gået.
Avatar billede ebe Praktikant
10. maj 2004 - 11:18 #3
maskinen har været genstartet mange gange, ja.
jnissen>> ja, det mener jeg bestemmt den er, den er købt sammen med office pakken for en del år siden.
Avatar billede jnissen Nybegynder
10. maj 2004 - 11:26 #4
Har du prøvet at indstallere igen, eller lave en pepair af office?
Avatar billede lotte_holm Nybegynder
10. maj 2004 - 11:28 #5
ebe,
siden du skriver at du ikke har forstand på front-page - skal du i al fald huske at stå i normal visning og ikke eksempel ( det kan du se nederst på siden, der er tre faner)

lotte :)
Avatar billede ebe Praktikant
10. maj 2004 - 12:33 #6
jnisssen>> jeg har lige lavet en repair fra originalen, det harikke hjulpet.
lotte holm>> pigen som har lavet hjemmesiderne og arbejder med det til dagligt, sidder ved siden af, og det står til normal viwning.
Avatar billede ebe Praktikant
10. maj 2004 - 12:34 #7
( viwning skulle være visning )
Avatar billede lotte_holm Nybegynder
10. maj 2004 - 13:16 #8
bare iorden - tænkte bare det kunne være en tanketorsk ;)

har I checket hvilken version FP I sidder med (måske er det alligevel en trial vers.)
Avatar billede ebe Praktikant
10. maj 2004 - 13:40 #9
har lige checket, det er en fuld version, 4.0.1...
men der er på en eller anden måde fejl i flassociationerne, når man åbner en jpg fil i programmet, åbnes den med photo draw.
Avatar billede lotte_holm Nybegynder
10. maj 2004 - 13:49 #10
du skriver du har lavet en repair - hvad med en fuld afinstallering og så forfra igen. :)
Avatar billede ebe Praktikant
10. maj 2004 - 13:50 #11
det ville jo være en mulighed, vi påøver lige
Avatar billede ebe Praktikant
10. maj 2004 - 14:27 #12
vi har afinstalleret og geninstalleret, det hjalp ikke, øv :(
jeg stopper for i dag, men gode ideer er fortsat velkomne!
Avatar billede ebe Praktikant
18. maj 2004 - 19:56 #13
jeg har ikke løst det, men lukker nu. vi installerer en win2k på computeren og geninstallerer det hele, så må vi jo se (hun skulle alligevel have en ny disk). Så jeg lukker her.
ellers tak for forsøget!  :)