Avatar billede jhhbkd Nybegynder
13. februar 2001 - 19:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af Database struktur \"MSSQL\"

Hjælp til oprettelse af database stuktur på MSSQL database på worldonline Domæne.

Pt. er der ikke Remote adgang til datebase.

så jeg har fået fortalt af dette skal foregå ved hjælp af Scripts

Hjælp
Avatar billede brain Nybegynder
13. februar 2001 - 19:57 #1
Du skal skrive ASP script for at gøre dette...
Avatar billede brain Nybegynder
13. februar 2001 - 19:57 #2
Kender du til ASP?
Avatar billede jhhbkd Nybegynder
13. februar 2001 - 20:58 #3
ja , lidt men ikke scripts !!!

MVH JHH
Avatar billede sbarnney Nybegynder
14. februar 2001 - 19:36 #4
Her er en SQL DSNLess connection.

<%
Set Conn = Server.CreateObject(\"ADODB.Connection\")
Conn.Open \"DRIVER=SQL Server; SERVER=Servernavn; UID=Brugernavn; PWD=Password; DATABASE=Database;\"
... Kode
Conn.Close
Set Conn = Nothing
%>

Stig
Avatar billede jhhbkd Nybegynder
14. februar 2001 - 19:57 #5
Hej Sbarnney

jeg mangler noget vedr \"Create\"

JHH

Avatar billede sbarnney Nybegynder
14. februar 2001 - 20:09 #6
Jeg vil anbefale dig at købe \"start på SQL\" hos www.idgforlag.dk til dkr 69,00.

Den indeholder følgende:
Indledning  SQL og relationsdatabaser  Databasetabeller  Historisk overblik  Opbygning af databaser  Definition af tabeller  Opfyldning af databaser  Simple forespørgsler  Udtræk af data fra en tabel  Krydsreference af data  Ændring af data i tabeller  Views  Hvad er et view  Opbygning af views  Manipulation af views  Behandling af data  SQL-udtryk  SQL-funktioner  Sortering af data  Kombinerede forespørgsler
 Mængde-operatorer  Andre typer forespørgsler  Operatorerne ALL og ANY  NULL-værdier  Operatorerne BETWEEN, LIKE og EXISTS  Sikkerhed og integritet  Beskyt tabeller mod andre og dig selv  Avanceret SQL  Brugerdefinerede domæner  Integritet via assertioner  Join-udtrykket  Case-udtrykket  Fremtidig SQL  SQL/3-forslag  Ikke-relationelle anvendelser  Stikord
Avatar billede jhhbkd Nybegynder
14. februar 2001 - 22:22 #7
Er køb !!

Tak for Nu , 30 \"Pinde\" Til Sbarnney