Avatar billede mr.d Nybegynder
09. maj 2004 - 17:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

lille problem.

Jeg har fået et lille problem med frontpage når jeg i exploren vælger filer -> rediger med frontpage, for når jeg klikker på den sker der ingen ting.
Jeg kan godt åbne siden ved at strate frontpage op og vælge siden jeg vil redigere.
Nogle der har en idé til hvad der kan være galt?
Avatar billede le_bon Nybegynder
09. maj 2004 - 18:15 #1
Har du flere end én harddisk?
Avatar billede mr.d Nybegynder
09. maj 2004 - 18:23 #2
nej hvorfor ?
Avatar billede le_bon Nybegynder
09. maj 2004 - 18:35 #3
fordi, jeg har haft samme problem på en pc med to harddiske, hvor programmerne lå på den ene, og dokumenterne på den anden....sorry, jeg ved ikke hvad problemet er så.

c",)
Avatar billede mr.d Nybegynder
09. maj 2004 - 18:52 #4
OK, men tak aligevel.
Avatar billede nuna Nybegynder
10. maj 2004 - 03:50 #5
har du husket at vælge standard editoren for html-dokumenter under funktioner --> internetinstillingerne?
Avatar billede mr.d Nybegynder
10. maj 2004 - 10:20 #6
ja
Avatar billede mr.d Nybegynder
12. juli 2004 - 22:19 #7
ingen løsning..........