Avatar billede ppncpn Nybegynder
09. maj 2004 - 16:06 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Lyd redigering. lave om på sange

Nogen der kender et godt program til at lave om på sange med f.eks mp3's ??
Avatar billede fenrisulven Nybegynder
09. maj 2004 - 17:43 #1
hvad tænker du på specifikt ?
Avatar billede ppncpn Nybegynder
09. maj 2004 - 22:43 #2
altså .. Hvis jeg vil lave om på en sang "remix" agtigt :)
Avatar billede fenrisulven Nybegynder
10. maj 2004 - 13:16 #3
for det første kræver det en masse rettigheder fra den originale producent derefter kræver det at du har *master* cd/bånd med alle de original indspillede tracs der er splittet op hver for sig derefter kræver det at du køber et sikkert ret dyrt program til at redigere det med + andet udstyr.
Derimod hvis du fx. har et nummer .... lad os sige sang + guitar + bass og gerne vil lægge nogle trommer på kan du nøjes med at investere i et enkelt program som fx.    ( Logic ) eler ( Cakewalk Homestudio ) .
Der er også muglighed for at Downloade en Trial version af programmerne ...der kan dog ikke gemmes eller importeres audio i tral versionerne men man får en ide og hvad man kaster sig ud i ... Som regel mere end man havde forventet !
Avatar billede ppncpn Nybegynder
10. maj 2004 - 17:20 #4
det er mine egne sange .. spiller trommer i et band ! .. Hvad hed de der programmer, altså de skal være ok gode !
Avatar billede fenrisulven Nybegynder
10. maj 2004 - 19:54 #5
et seriøst bud på et godt program ville nok være --- Cubase Se --- pris Ca. 1200 kr eller vil du have alt med så er det --- Logic Pro 6 --- men den er dyr .. pris Ca. 8000 kr
--- Cubase --- er ikke så svær at gå i gang med og der er rigtigt mange mugligheder i det.

held og lykke med det.
Avatar billede ppncpn Nybegynder
10. maj 2004 - 22:49 #6
mange tak .. :) point lige dér