Avatar billede snorga Nybegynder
01. oktober 1999 - 13:44 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

slå "vis som web side" helt fra

"Vis web indhold i mappe" Her kan man vælge mellem:
"For alle mapper med web indhold"
og
"kun for mapper, hvor jeg markerer som webside"

MEN kan man ikke slå det HELT fra?

Den står på "kun for mapper.." og er har bedt den om at alle mapper skal vises uden.. Men nogle af de nye mapper jeg laver kan stadig finde på at blive vist som web sider:(
Avatar billede s Nybegynder
01. oktober 1999 - 17:25 #1
Start>indstillinger>mappeindstillinger>generelt>klassisk
Så ser dine mapper normale ud igen.
Avatar billede snorga Nybegynder
04. oktober 1999 - 12:19 #2
Dur ikke,

så kan jeg ikke "åbne i samme vindue" når jeg åbner en mappe :(
Avatar billede aasuper Nybegynder
04. oktober 1999 - 17:24 #3
-Indstil dit vindue, som du vil have det.
-Start mappeindstillinger.
-Vælg vis-fanen.
-Vælg vis som aktuel mappe.

Alle mapper du åbner bliver nu vist som den aktuelle mappe.
Avatar billede s Nybegynder
04. oktober 1999 - 21:50 #4
Det nemmeste er så at tage Start>indstillinger>mappeindstillinger>brugerdefineret>indstillinger
Der kan du indstille hvordan dine mapper skal formateres...
Avatar billede snorga Nybegynder
05. oktober 1999 - 17:05 #5
Jeg ville gerne have det slået HELT fra.. Jeg har gjorde som der er forslået men ikke alle mapper synes at adlyde :(

Avatar billede douglas Nybegynder
08. oktober 1999 - 09:31 #6
Snorga > Hvor finder man det der "vis web indhold..." henne?

/Douglas
Avatar billede snorga Nybegynder
08. oktober 1999 - 13:53 #7
Start>indstillinger>mappeindstillinger>brugerdefineret>indstillinger
Avatar billede gigabyte Nybegynder
10. oktober 1999 - 18:37 #8
Det, at computeren hele tiden ville vise mapper som web-side irriterede også mig. Det er lykkedes mig at få det fjernet. Sådan gjorde jeg:
Du går ind under Start>indstillinger>mappeindstillinger>brugerdefineret>indstillinger som beskrevet i mange af de andre svar. Under "vis web-indhold i mapper" trykker du "kun for mapper, som jeg markerer som web-side" og trykker OK.
Håber, det virker! :-)
Avatar billede snorga Nybegynder
11. oktober 1999 - 10:28 #9
Er det virklig det bedste man kan gøre?
Avatar billede gigabyte Nybegynder
11. oktober 1999 - 11:23 #10
Hvis start...blablabla>indstillinger ikke virker i første omgang, så vælg FØRST klassisk og OK. Dette vil slå vis som web-side fra. DEREFTER går du derind igen og vælger brugerdefineret>indstillinger og så "kun for mapper, som jeg markerer som web-side". Så er både wis som web-side slået fra og du har "åbn i et vindue"-funktion. Det virkede i hvert fald hos mig.
Avatar billede lrj Nybegynder
11. oktober 1999 - 11:26 #11
Tja det er vel det bedste.. Men jeg kan IKKE godkende det.. Funktionen til det er her ikke ?!?
Avatar billede lrj Nybegynder
11. oktober 1999 - 11:28 #12
Wops.. Auto login er ikke helt smart, hvis man sætter sig på en computer som ikke er sin.. :-(

Logger lige ind på min egen computer.. ikke lrj's :-)
Avatar billede snorga Nybegynder
11. oktober 1999 - 11:36 #13
Så nu kan jeg Accepter :)