Avatar billede sksjok Nybegynder
13. februar 2001 - 17:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

neo.exe

Kan du hjælpe.
Jeg har følgende problem: ved modtaget mail indeholdende en adresse som jeg vil klikke hvidere på, kommer denne meddelelse: Windows kan ikke finde Neo.exe, denne bruges til at åbne filer af tyben URL:HTTP.
min e-mail addresse er: info@nytand.dk
Avatar billede smms Nybegynder
13. februar 2001 - 17:40 #1
Avatar billede krusell Nybegynder
13. februar 2001 - 17:46 #2
Kan du ikke prøve at installere windows igen?
Ikke nødvendigvis format, men bare installere igen og sige gendan ødelagte eller manglene filer og se om det hjælper...
Avatar billede snowball Novice
13. februar 2001 - 17:57 #3
Har du haft browseren Neoplanet installeret ??? Det kunne måske godt tyde på at den stadig er sat til at skulle åbne URLs.

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2001 - 19:48 #4
Ja sådan et tilbehør, som for ens IE til at opføre sig som en gammel IE, og med det til følge, at hvisse hjemmesider kan man ikke få adgang til uff ;o)
Avatar billede snowball Novice
14. februar 2001 - 08:36 #5
Svarer lige, da jeg kan se det åbenbart er dit problem ;)

Snowball
Avatar billede snowball Novice
14. februar 2001 - 08:37 #6
DOH! Det var ikke dig !

Det er da også lige til at blive forvirret af når 2 brugere stiller faktisk det samme spørgsmål ;)

Snowball
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
14. februar 2001 - 10:41 #7
sksjok>> Husk at vælge kategori korrekt !
Avatar billede sksjok Nybegynder
18. februar 2001 - 10:20 #8
Tak til Krusell og Snowball for hjælp til mit problem med Neo.exe. Jeg har forsøgt at genindstallerer Windows uden resultat, jeg har ligeledes forsøgt at fjerne filerne der indeholdt Neoplanet, uden løsning på problemet. !
Jeg har f
Avatar billede speedy Nybegynder
18. februar 2001 - 10:35 #9
Hej

I IE tryk \"Funktioner|Internet indstillinger\"

kig under fanebladet \"programmer\", og klik på knappen \"nulstil webindstillingerne...\"

Det virkede for mig, da jeg havde afinstalleret netscape. Den gjorde det samme som din, men den eftersøgte bare netscapes exe-fil.

Håber det hjalp

/SpEeDy