Avatar billede asserp Nybegynder
08. maj 2004 - 03:20 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til strømsforsyning

Jeg har lige købt et ny computer. i den ligger en prescott 3,0 GHz, ASUS bunkort P4C800-E. jeg valgte (dumt nok) at spare på strømsforsyning det betyder at min computer larmer af HT.

Mit spørgsmål er så:
Hvilken strømforsyning skal jeg købe, den skal være så stille, og have mindst 17A og være 350W
PRIS: ca. 500
Avatar billede egidiussen Nybegynder
08. maj 2004 - 09:06 #1
Avatar billede jan_man Nybegynder
08. maj 2004 - 10:02 #2
Her er en omfattende test af mange forskellige PSU'er, som jeg mener du med fordel kunne læse:

http://www.overclocking.dk/litteratur.asp?id=2738&type=artikel
Avatar billede shamanic Nybegynder
08. maj 2004 - 14:12 #3
Ville nok spendere en smule mere for at få en fremtids sikret psu, feks. en Tagan TG480-U01 480W

her er en test: http://www.ocprices.com/?rev_id=210

den koster 699 kr på edbpriser. og er rimlig lydløs.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
08. maj 2004 - 15:05 #4
En fremtidssikret PSU ?? - er det bare mig eller er det for laenge siden ikke blevet slaaet fast, at der ikke findes noget som er fremtidssikret indenfor IT...
Avatar billede shamanic Nybegynder
08. maj 2004 - 15:43 #5
well eqidiussen de strømforsyninger som du har forslået er jo gode nok til den setup som han har lige nu, men de vil nok ikke virke hvis han vil smide en extra hdd, nyt grafikkort, dvd brænder, eller andet i på et senere tidspunkt.
Avatar billede asserp Nybegynder
09. maj 2004 - 00:13 #6
jeg syntes det er mange penge, tror i ikke at egidiussen er god nok jeg
Alle mine komponeter:
3Ghz prescott
ASUS bunkort P4C800-E
WD 36,9 Gb 10000 RPM
Maxtor one touch 250 Gb
Asus 9600XT
1Gb Kingston RAM PC 3200

Jeg køber snart!
Bedre grafikkort
DVD brænder 12X
1Gb RAM
Avatar billede egidiussen Nybegynder
09. maj 2004 - 09:22 #7
De er glimrende til 99 % af alle brugere - kun brugere som vil have mere end 4-5 harddiske og andet ekstraordinaert i deres pc.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
09. maj 2004 - 10:04 #8