Avatar billede kiabil Nybegynder
13. februar 2001 - 15:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adobe Pagemaker 6,5

Jeg har erhvervet adobe page maker 6.5
Det er installeret, men jeg kan ikke åbne det
får meldingen.
Kan ikke åbne pagemaker.
Kan ikke indlæse symbolet DLL for denne skærm.
Hvad betyder det, og hvordan kan det afhjælpes?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. februar 2001 - 15:22 #1
Avatar billede kiabil Nybegynder
15. februar 2001 - 23:11 #2
Løsningen for mig har været:
slet true font midlertidigt til under 100.
Når det er gjort virker pagemaker 6,5.
Indlæs så f.eks 5 fonts ad gangen, indtil du får meldingen om DLL igen.
Jeg er nået til 140 fonts indtil videre, og det virker stadig.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. februar 2001 - 21:55 #3
Det var du fik løst dit problem.
Hvor mange fonte anvender du på din computer, for det lyder lidt voldsomt. Jeg anvender omkring 90 fonte, men har biblioteker med ekstra fonte.
Jo flere fonte der ligger aktive på din computer, desto langsommere bliver den!

/per
Avatar billede ldan Nybegynder
01. maj 2001 - 22:41 #4
Det kan også være et installationsspg. forsøg evt. at hente en update fra 6 > 6.1 til Photoshop, hvis du har det installeret. Den laver nemlig rod i DLL filerne.

Lasse