Avatar billede intetusername Nybegynder
06. maj 2004 - 14:14 Der er 4 kommentarer

"Lås på applikation"

Hej

Jeg skal bruge en pc til kunde demoer, og til brug på udstillinger. Hvad der er problemet er at denne skal kunne stå så brugerne kan arbejde i den givne applikation, uden dog at kunne ændre på noget andet. Forstået på den måde at applikationen skal "låses".

Findes der et Util til det?

Et bud kunne være at lave applikationen til "allways on top" og lukke explorer.exe og taskmanager ned. Men man vil stadig have mulighed for feks at trykke alt F4.

Har i bedre bud?
Avatar billede pfp Nybegynder
06. maj 2004 - 14:16 #1
Du vil jo også kunne lukke af for Alt + F4 tastekombinationen. Hvad skriver du dit program i?

Du kan jo lave noget keylistening og så sørge for at der ikke sker noget hvis der bliver anvendte bestemte kombinationer.
Avatar billede intetusername Nybegynder
06. maj 2004 - 15:17 #3
Det er et godt bud. Men ikke helt i øjet. Man kan låse meget. Men ikke nok.

umildbart virker det faktisk rigtig godt bare at afslutte explorer.exe problemet er bare at hvis den givne applikation bliver lukket har man ingen muilighed for at åbne den igen.

Kan man "låse" funktionen "close program" nogen steder?

I de to applikationer jeg har fået henvist til her, kan jeg ikke se funktionen.

Det ville være prikken over i`et.

Eventuelt hvis man så også kunne diable ctrl,alt, del
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. juli 2004 - 16:50 #4
Vær sød at lukke..O)
marker navnet og tryk på accepter..